Gå til innhold

Wellbutrin (og bivirkninger)

Anbefalte innlegg

Gjest Jenta I Ilden
Skrevet

Jeg har et problem.-mulig med Wellbutrinen

Jeg klarer ikke holde fokus gjennom en samtale, ikke en viktig legetime/møte engang. Jeg faller bort.og jeg skal liksom være en aktiv/deltakende part..

Fått enda dårligere hukommelse enn jeg hadde. Nå klarer jeg ikke huske hva jeg skulle-kjører bilen og husker feks ikke at jeg skulle på butikken for å kjøpe et brød...jeg vil ikke at det skal være sånn, men..

Jeg er blitt veldig likegyldig til alt, har enkle selvmordstanker-de samme tankene jeg har hatt den siste tida. Sover veldig mye(8-14timer-mot 3-5t til vanlig)-er utslitt når jeg våkner.Denne søvnen har vært ett problem i noen mnd nå.Matlysta er helt pyton- eter og eter, klarer ikke regulere det...så da har vekta selvsagt gått opp...

Jeg er forvirra, vet ikke opp-ned på meg selv lenger, alt er kaos. Alle de paranoide tankene..tanker der jeg føler folk prater stygt om meg bak min rygg, at de tenker de styggeste tanker..Jeg synes det er litt trist at min bestevenn holder på med sånne tanker og prater stygt, men sånn skal det vel være.

det er flere "småting"Jeg har jo folk rundt meg som prater om meg..og jeg har ikke gode følelser, tanker om hva de sier..tenk..de må late som de bryr seg nok til å være til hjelp...det er jobben deres..

Jeg ble sånn/så ille etter å ha starta opp på Wellbutrin - Jeg var nok sånn før, men laangt ifra på dette "nivået"

Jeg fortalte disse tingene til fastlegen, noe som endte med doseøkning av W.(og reduksjon av Levaxin)

Og ny vurdering av virkninga av W om noen uker...

Kan det være jeg/psyken min ikke takler Wellbutrin?

(Går på Lithium,Lamictal, Zyprexa(Levaxin).)

Gjest Jenta I Ilden
Skrevet

håper dere skjønner hva jeg prøvde si

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...