Gå til innhold

Ekspert-svar vs personlig erfaring

Anbefalte innlegg

Skrevet

De beste svarene jeg har sett her, har kommet fra folk som skriver ærlig av personlig erfaring. I stedet for svar fra "ekspertene" kan man man like så godt lese utdrag fra Felleskatalogen - og mer kan man vel heller ikke forvente over nett.. ?

Hyllest til alle som gir av seg selv og sine erfaringer :)

Skrevet

Etter min oppfatning er både ekspertsvarene og andre svar verdifulle. Det varierer litt hvilke jeg synes er best.

Skrevet

Etter min oppfatning er både ekspertsvarene og andre svar verdifulle. Det varierer litt hvilke jeg synes er best.

''Etter min oppfatning er både ekspertsvarene og andre svar verdifulle. Det varierer litt hvilke jeg synes er best.''

Sant nok. Ethvert svar er vel verdifullt på sin måte.. Jeg hang meg bare litt opp i ordet "ekspert". Å bable fra en utdannelse behøver ikke bety noe mer enn at man har bestått. Så er man ekspert :D

Skrevet

''Etter min oppfatning er både ekspertsvarene og andre svar verdifulle. Det varierer litt hvilke jeg synes er best.''

Sant nok. Ethvert svar er vel verdifullt på sin måte.. Jeg hang meg bare litt opp i ordet "ekspert". Å bable fra en utdannelse behøver ikke bety noe mer enn at man har bestått. Så er man ekspert :D

.

Alle blir vel ekspert på livets reise...på en eller annen måte... =)

Skrevet

.

Alle blir vel ekspert på livets reise...på en eller annen måte... =)

''Alle blir vel ekspert på livets reise...på en eller annen måte... =)''

Poesi på høyt plan :)

Skrevet

Har du noe du lurer på - står vi til disposisjon...

Skrevet

Hvorfor leser du da felleskatalogen ??

Skrevet

Hvorfor leser du da felleskatalogen ??

''Hvorfor leser du da felleskatalogen ??''

Ja, takk begge deler :) Felleskatalogen sier omtrent like mye som ekspertene når det gjelder dosering osv, mens de personlige erfaringene sier noe litt utover det... :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...