Gå til innhold

N.H.D og andre her.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen andre her på siden som det bare er blå på når dere trykker på innlegg og leser?

Hos meg blir det først lilla eller rødt og så blir det blå etterpå i gjenn.

Er det noe feil med siden eller?

Skrevet

Nei, det funker helt fint hos meg i alle fall. Kanskje det er noen innstillinger på maskina di som har vært tuklet med?

Skrevet

Nei, det funker helt fint hos meg i alle fall. Kanskje det er noen innstillinger på maskina di som har vært tuklet med?

Hei Lillemus.

Har du en anelse om hva jeg kan prøve av innstillinger å ordne på?

Kan det være noen som prøver å svindle meg?

Altså at det er det som gjør det?

Skrevet

Hei Lillemus.

Det er bare en effekt. Verken NHD eller noen andre som ikke har tilgang til maskinen din, har noe med saken å gjøre.

Prøv å restarte PCen, men det er jo uansett ingen fare. Bare litt upraktisk.

For meg er det slik at hovedinnlegget (starten av hver tråd) aldri skifter farge, men svarene gjør det.

Skrevet

Hei Lillemus.

Svindle deg!? Snakker vi ikke om at pc'n ikke markerer leste linjer med rødt her? Hva har det med svindel å gjøre?!

Jeg har ikke snøre på hva slags innstillinger det er snakk om, men det har i alle fall ikke noe med svindel å gjøre!

Skrevet

Hei Lillemus.

Kanskje du har satt sletting av logg og cookies litt for ofte.

Skrevet

Hvis det er hovedinnlegget du mener først er rødt/lilla og blir blått etterpå...det blir slik om du trykker på "neste tråd" eller "forrige tråd"(og ikke har lest dem før). Altså at du ikke går ut i trådlista mellom hvert innlegg. Da forblir de innleggene du har lest(svar på hovedinnlegg) røde/lilla, men blå når du da går ut til trådlista.

Skrevet

Hvis det er hovedinnlegget du mener først er rødt/lilla og blir blått etterpå...det blir slik om du trykker på "neste tråd" eller "forrige tråd"(og ikke har lest dem før). Altså at du ikke går ut i trådlista mellom hvert innlegg. Da forblir de innleggene du har lest(svar på hovedinnlegg) røde/lilla, men blå når du da går ut til trådlista.

hmm...litt rask kanskje...hvis trådlista er "utfolda" blir visst hovedinnleggene blå selv om en har lest dem fra trådlista(ikke den "utfolda)ja...

Nei, da aner jeg ikke...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...