Gjest Anonym bruker Skrevet 13. juli 2011 Skrevet 13. juli 2011 Kan en i noen sammenhenger bli glad fordi en er glad? Eller blir det noe meningsløst / noe som ikke kan skje? 0 Siter
Gjest zipper Skrevet 13. juli 2011 Skrevet 13. juli 2011 Etter et år med kreftbehandling har jeg lært meg å sette ekstra pris på de stundene jeg er glad. Og det gir ekstra glede, i tillegg til at det har gjort meg oppmerksom på hvor ofte jeg faktisk er glad. Man trenger jo ikke akkurat himmelstormende lykke for å konstatere glede, det holder med små ting. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 13. juli 2011 Skrevet 13. juli 2011 Hvis du er oppriktig glad - så er du glad. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 13. juli 2011 Skrevet 13. juli 2011 Etter et år med kreftbehandling har jeg lært meg å sette ekstra pris på de stundene jeg er glad. Og det gir ekstra glede, i tillegg til at det har gjort meg oppmerksom på hvor ofte jeg faktisk er glad. Man trenger jo ikke akkurat himmelstormende lykke for å konstatere glede, det holder med små ting. Enig med "zipper". 0 Siter
Rara Avis Skrevet 13. juli 2011 Skrevet 13. juli 2011 Hei. Ikke meningsløst i det hele tatt, klart man kan bli glad over å være glad. (særlig om man har slitt mye en periode eller hatt en tid med mye dårlig humør) Vel, ihvertfall jeg merker godt at jeg kan bli ekstra glad hvis jeg har vært mye sliten og ikke så godt humør en periode, og så våkner en morgen og føler at plutselig verden er et bedre sted enn vanlig. Dessuten blir man som regel mer glad av og være glad også da den positive energien du utsråler (bevisst eller ubevisst) fører med seg at andre rundt deg av både de du kjenner og ikke kjenner vil være mer positive tilbake mot deg (gi deg mer positiv energi tilbake). Folk er automatisk mer vennligsinnede og blide mot folk som er blide og glade mot dem... Ganske naturlig og enkelt egentlig. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 13. juli 2011 Skrevet 13. juli 2011 Jeg må først større: er du aldri glad? 0 Siter
Gjest kahuna Skrevet 13. juli 2011 Skrevet 13. juli 2011 Jeg blir glad og takknemlig når jeg er glad, nyter det når jeg er glad. 0 Siter
Nøtteskall Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 Jeg blir ihvertfall veldig glad over at jeg selv er glad. Da tenker jeg at livet faktisk et verd å leve alikevell. Håper jeg får flere slike dager. De dukker opp og forsvinner uten forvarsel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.