Gå til innhold

Ferie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som skal ferie da ?

Jeg skal ta Bergensbanen .....gleder meg...

Mange så nrk1 bergensbanen minutt for minutt...

Tatt den før - en fantastisk reise!..

Gjest luftslott
Skrevet

Prøv Raumabanen neste gang, også en fantastisk reise!

Skrevet

Prøv Raumabanen neste gang, også en fantastisk reise!

Raumabanen - unnskuld men hva er det? #luftslott"?

Skrevet

Okei...takk... #andegakk". Den skal jeg studere nøye!

Jeg har dårlig sammvittig for alle her på forumet, som bare tar en togtur til Bergen og tilbake...

Det er den eneste reiste jeg skal gjøre i sommer.

Tenker på alle som ikke skal noen steder....

Jeg sitter resten av året i min leilighet...

Håper dere kommer dere ut....

Skrevet

Jeg har dårlig sammvittig for alle her på forumet, som bare tar en togtur til Bergen og tilbake...

Hvis dere er enig eller ikke - så er vi et "lag". Et lag i samme båt. Båten er forskjellig, men vi holder sammen.

Ikke sant ?

Gjest så det så2
Skrevet

Hvis dere er enig eller ikke - så er vi et "lag". Et lag i samme båt. Båten er forskjellig, men vi holder sammen.

Ikke sant ?

nei

Skrevet

Ikke sant ?

Hvis dere er enig eller ikke - så er vi et "lag". Et lag i samme båt. Båten er forskjellig, men vi holder sammen. Ikke sant ?

Skrevet

Hvis dere er enig eller ikke - så er vi et "lag". Et lag i samme båt. Båten er forskjellig, men vi holder sammen. Ikke sant ?

Skrevet

Hvis dere er enig eller ikke - så er vi et "lag". Et lag i samme båt. Båten er forskjellig, men vi holder sammen. Ikke sant ?–

Gjest åæou
Skrevet

Det burde vært slik du Olav, men slik er det ikke.

Gjest åæou
Skrevet

Jeg skal flytte i ferien min og det behøver du ikke ha dårlig samvittighet for :) Jeg gleder meg.

Skrevet

Jeg skal flytte i ferien min og det behøver du ikke ha dårlig samvittighet for :) Jeg gleder meg.

Bra...

Gjest luftslott
Skrevet

Ikke ha dårlig samvittighet for det! Vi unner deg virkelig å få en fin tur og oppleve noe du kan nyte minnene av lenge:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...