Gå til innhold

forbanna narkis

Gjest slutt på å være dumsnill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lagt ut nærmere 3000 i flybiletter for at en slektning skal få se sønnen sin som hun har ikke snakket med på snart to år. Vedkommende får ca. 10.000 i måneden. Takken var "ååå du er så snill. Tuuuusen takk". Men når det blir snakk om å få tilbake pengene, får jeg til svar at hun knapt har råd til mat og at jeg har nesten 100.000 på konto. Er jeg en egoist om jeg sier at jeg ikke vil snakke med henne før jeg har fått tilbake pengene? Selv om jeg tviler på at det blir sterk grunn nok til at jeg får dem tilbake. Skulle ønske vi hadde judge judy i Norge.

Skrevet

Når en legger ut/låner bort penger, skal en selvsagt ha dem tilbake. De to parters økonomiske status er selvsagt helt irrelevant i en slik sak.

Dette viser bare vedkommendes antisosiale personlighet.

Du burde vistt bedre :-(

Gjest alvende
Skrevet

Haha, skulle likt å se henne hos Jugde Judy! Drittkjerring. :-(

Gjest luftslott
Skrevet

Hva med å foreslå at siden 3000 kr er mye å legge ut på en gang på hennes inntekt(noe det faktisk er), kan hun betale tilbake 300 kr hver måned til billettene er tilbakebetalt? Det klarer hun helt fint, så sier hun nei til det er det bare viljen det står på...

Skrevet

Hva med å foreslå at siden 3000 kr er mye å legge ut på en gang på hennes inntekt(noe det faktisk er), kan hun betale tilbake 300 kr hver måned til billettene er tilbakebetalt? Det klarer hun helt fint, så sier hun nei til det er det bare viljen det står på...

Hva med å gi faen?

Skrevet

Hun snakket om at hun måtte tilbakebeetale sin kjære sønn 10.000 når hun fikk penger, så jeg ba henne betale tilbake 2000 i august. Det vil si at hun har 8000 igjen. Men etter mange meldinger i kveld beklager hun at hun ikke kan betale meg tilbake uten forslag om så mye som 500 kr. Så de pengene kan jeg nok bare vinke farvel til. Har jeg god nok grunn til å vinke farvel til henne også? Jeg er den eneste igjen i slekta som har hatt kontakt med henne siste årene...

Gjest Høstløv
Skrevet

Hun snakket om at hun måtte tilbakebeetale sin kjære sønn 10.000 når hun fikk penger, så jeg ba henne betale tilbake 2000 i august. Det vil si at hun har 8000 igjen. Men etter mange meldinger i kveld beklager hun at hun ikke kan betale meg tilbake uten forslag om så mye som 500 kr. Så de pengene kan jeg nok bare vinke farvel til. Har jeg god nok grunn til å vinke farvel til henne også? Jeg er den eneste igjen i slekta som har hatt kontakt med henne siste årene...

''Har jeg god nok grunn til å vinke farvel til henne også?''

Du kan i alle fall la være å låne henne penger.

Skrevet

Du vet at hun har så lite inntekt i måneden, hvorfor lånte du da ut penger til henne samtidig som du forventet at du skulle få dem tilbake?

Enten får man rett og slett være snill og gi bort de pengene, eller så får man være "gnien" og la være hvis man ikke ønsker å miste dem.

Skrevet

Du vet at hun har så lite inntekt i måneden, hvorfor lånte du da ut penger til henne samtidig som du forventet at du skulle få dem tilbake?

Enten får man rett og slett være snill og gi bort de pengene, eller så får man være "gnien" og la være hvis man ikke ønsker å miste dem.

Fordi jeg fallt for lovnader og bønnene hennes om å komme seg vekk for samboeren. Fordi jeg følte med henne. Fordi hun spurte om "jeg kunne legge ut", og fordi hun fikk telefon om at sønnen ville treffe henne når hun var med meg og at hun dermed var desperat etter å få forvandlet bilettet. Om jeg hadde sagt "nei" måtte jeg ha holdt ut med et non-stopp mas og tigging i en uke. Derfor var jeg snill.

serenity777
Skrevet

Narkotika spesielt de tyngre, gjør mange mennesker blottet for moral..

Gjest Nerda
Skrevet

Du vil ikke annet enn tape på å gi henne penger. Steng krana med god samvittighet - du skal ikke finne deg i å bli utnytta sånn!!

Skrevet

Du låner henne i alle fall ikke penger igjen før du har fått tilbake det hun alt har lånt. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...