Gjest any 111 Skrevet 14. juli 2011 Skrevet 14. juli 2011 er det bra å bruke wellbutrin som tillegg medisin for risperdal? forbedrer wellbutrin positive og kogntive symptomer av schizofreni i tilleg til risperdal? (risperdal er hovemedisinen :3mg.) 0 Siter
Gjest nemlig hemlig Skrevet 14. juli 2011 Skrevet 14. juli 2011 Risperdal er det viktigste. Wellbutrin alene er ikke bra, men fungerer mot depresjon som ofte kommer i samtid med schizofreni. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 14. juli 2011 Skrevet 14. juli 2011 Jeg mener at dersom en trenger tillegg av et middel mot depresjon, vil Wellbutrin være et meget godt valg, nettopp av de grunner du nevner. 0 Siter
Gjest Skrevet 15. juli 2011 Skrevet 15. juli 2011 Jeg mener at dersom en trenger tillegg av et middel mot depresjon, vil Wellbutrin være et meget godt valg, nettopp av de grunner du nevner. jeg fikk mye energi da jeg brukte wellbutrin som tillegg. og ble mer aktiv. og det førte til mer stress og da symptomene mine ble forverret.jeg brukte den mot kogntiven ikke for depresson. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.