Gå til innhold

risperdal og wellbutrin mot schizofreni?

Anbefalte innlegg

Gjest any 111
Skrevet

er det bra å bruke wellbutrin som tillegg medisin for risperdal?

forbedrer wellbutrin positive og kogntive symptomer av schizofreni i tilleg til risperdal?

(risperdal er hovemedisinen :3mg.)

Gjest nemlig hemlig
Skrevet

Risperdal er det viktigste. Wellbutrin alene er ikke bra, men fungerer mot depresjon som ofte kommer i samtid med schizofreni.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg mener at dersom en trenger tillegg av et middel mot depresjon, vil Wellbutrin være et meget godt valg, nettopp av de grunner du nevner.

Skrevet

Jeg mener at dersom en trenger tillegg av et middel mot depresjon, vil Wellbutrin være et meget godt valg, nettopp av de grunner du nevner.

jeg fikk mye energi da jeg brukte wellbutrin som tillegg. og ble mer aktiv. og det førte til mer stress og da symptomene mine ble forverret.jeg brukte den mot kogntiven ikke for depresson.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...