Gjest milky woman Skrevet 14. juli 2011 Skrevet 14. juli 2011 Jeg oppdaget i dag at et av brystene væsker. Etter å ha lest om bivirkninger for zyprexa som jeg bruker (i injeksjonsform) ser jeg at dette er en vanlig bivirkning... Betyr dette at jeg bør slutte på zyprexa? Fastlegen min som administrerer medisinene har ferie en måned til... 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. juli 2011 Skrevet 15. juli 2011 En trenger ikke å gjøre noe umiddelbart. Du skal ta det opp med legen ved neste legebesøk. Sannsynligvis skal du ta en blodprøve hvor en måler prolaktin. Over år skal en ikke gå med forhøyet prolaktin og melkesekresjon. 0 Siter
xxløvetannxx Skrevet 15. juli 2011 Skrevet 15. juli 2011 En trenger ikke å gjøre noe umiddelbart. Du skal ta det opp med legen ved neste legebesøk. Sannsynligvis skal du ta en blodprøve hvor en måler prolaktin. Over år skal en ikke gå med forhøyet prolaktin og melkesekresjon. Hvorfor skal man ikke gå med forhøyet prolaktin over år? Jeg har tatt Solian siden Oktober i fjor og har siden da hatt melkesekresjon fra brystene (i perioder mye) + uteblitt menstruasjon. Jeg vil nødig slutte med den medisinen... (tar cisordinol depot i tillegg). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.