Gå til innhold

Produserer melk

Anbefalte innlegg

Gjest milky woman
Skrevet

Jeg oppdaget i dag at et av brystene væsker. Etter å ha lest om bivirkninger for zyprexa som jeg bruker (i injeksjonsform) ser jeg at dette er en vanlig bivirkning... Betyr dette at jeg bør slutte på zyprexa? Fastlegen min som administrerer medisinene har ferie en måned til...

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

En trenger ikke å gjøre noe umiddelbart. Du skal ta det opp med legen ved neste legebesøk. Sannsynligvis skal du ta en blodprøve hvor en måler prolaktin.

Over år skal en ikke gå med forhøyet prolaktin og melkesekresjon.

xxløvetannxx
Skrevet

En trenger ikke å gjøre noe umiddelbart. Du skal ta det opp med legen ved neste legebesøk. Sannsynligvis skal du ta en blodprøve hvor en måler prolaktin.

Over år skal en ikke gå med forhøyet prolaktin og melkesekresjon.

Hvorfor skal man ikke gå med forhøyet prolaktin over år?

Jeg har tatt Solian siden Oktober i fjor og har siden da hatt melkesekresjon fra brystene (i perioder mye) + uteblitt menstruasjon.

Jeg vil nødig slutte med den medisinen... (tar cisordinol depot i tillegg).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...