Gå til innhold

Bruker dere AP som AD?

Anbefalte innlegg

Gjest Nevertheless
Skrevet

Bruker dere ant-psykotika som f.eks. seroquel også som anti-depressiva, eller bruker dere en egen anti-depressiva i tillegg?

Jeg kjenner depresjonen komme (mørke tunge tanker, gråt, orker ikke være ute, dropper å møte venner) og da mistenker jeg at seroquelen ikke har noen anti-depressiv effekt på meg.

Gjest kahuna
Skrevet

Har bare tatt 25 mg og 50 mg om natta for søvn, seroquel. Var deppa før jeg begynte, føler meg gira for tia og roer meg med noen cider om kvelden. Seroquel får meg til å sove :)

Om det virker anti.dep vet jeg ikke. Men jeg er ikke deprimert nå, får gjort masse. Happy :-)

Gjest Mrs. Me
Skrevet

JA!

Og det er det eneste som har virket på meg. Bruker 200 mg Seroquel.

Borte blir tunge depresjon, tankekjør og mistenksomhet.

Har prøvd alt, men dette er min livredder...

Diagnoser i løpet av de siste 15 årene...pdst, bipolar 2, panikkangst, anorexia, tilpassningsforstyrrelse, kroniske søvnvansker.

Nå...adhd....

Seroquell fjerner ikke adhd vanskene....men tar knekken på det verste av det psykiske...

Gjest Nevertheless
Skrevet

JA!

Og det er det eneste som har virket på meg. Bruker 200 mg Seroquel.

Borte blir tunge depresjon, tankekjør og mistenksomhet.

Har prøvd alt, men dette er min livredder...

Diagnoser i løpet av de siste 15 årene...pdst, bipolar 2, panikkangst, anorexia, tilpassningsforstyrrelse, kroniske søvnvansker.

Nå...adhd....

Seroquell fjerner ikke adhd vanskene....men tar knekken på det verste av det psykiske...

Bra det har hjulpet bra til dere. Føler ikke helt det samme selv enda, men kan jo hende det har hjulpet uten at jeg helt har merket det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...