Gjest Nevertheless Skrevet 15. juli 2011 Skrevet 15. juli 2011 Bruker dere ant-psykotika som f.eks. seroquel også som anti-depressiva, eller bruker dere en egen anti-depressiva i tillegg? Jeg kjenner depresjonen komme (mørke tunge tanker, gråt, orker ikke være ute, dropper å møte venner) og da mistenker jeg at seroquelen ikke har noen anti-depressiv effekt på meg. 0 Siter
Gjest kahuna Skrevet 15. juli 2011 Skrevet 15. juli 2011 Har bare tatt 25 mg og 50 mg om natta for søvn, seroquel. Var deppa før jeg begynte, føler meg gira for tia og roer meg med noen cider om kvelden. Seroquel får meg til å sove Om det virker anti.dep vet jeg ikke. Men jeg er ikke deprimert nå, får gjort masse. Happy :-) 0 Siter
Gjest Mrs. Me Skrevet 15. juli 2011 Skrevet 15. juli 2011 JA! Og det er det eneste som har virket på meg. Bruker 200 mg Seroquel. Borte blir tunge depresjon, tankekjør og mistenksomhet. Har prøvd alt, men dette er min livredder... Diagnoser i løpet av de siste 15 årene...pdst, bipolar 2, panikkangst, anorexia, tilpassningsforstyrrelse, kroniske søvnvansker. Nå...adhd.... Seroquell fjerner ikke adhd vanskene....men tar knekken på det verste av det psykiske... 0 Siter
Gjest Nevertheless Skrevet 16. juli 2011 Skrevet 16. juli 2011 JA! Og det er det eneste som har virket på meg. Bruker 200 mg Seroquel. Borte blir tunge depresjon, tankekjør og mistenksomhet. Har prøvd alt, men dette er min livredder... Diagnoser i løpet av de siste 15 årene...pdst, bipolar 2, panikkangst, anorexia, tilpassningsforstyrrelse, kroniske søvnvansker. Nå...adhd.... Seroquell fjerner ikke adhd vanskene....men tar knekken på det verste av det psykiske... Bra det har hjulpet bra til dere. Føler ikke helt det samme selv enda, men kan jo hende det har hjulpet uten at jeg helt har merket det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.