Gå til innhold

Skjønner de det?

Anbefalte innlegg

Gjest ingen signaturtog
Skrevet

Statusrapport: Akutt-team på døren og hyppige samtaler med psykolog. Minst to ganger i uken. Er det nå min egen varselsklokke burde ringt? Det hender at jeg knuser hodet i veggen. De fleste mennesker planlegger livet fremover, jeg planlegger ikke, siden jeg ikke ser for meg at jeg er der da. Er det nå jeg skal se at de faktisk forstår at jeg ikke tuller? De driver å redder meg virker det som. Jeg vet faktisk ikke helt hva de driver med. Men de snakker over hodet mitt, som om de skal hjelpe meg. Også snakker de som om at jeg skal være her lenge. Jeg har sagt at jeg er i ferd med å runde av. Dette er noe folk blir bekymret over. Skal jeg ta det som et signal på at de forstår det at de kaller meg inn stadig vekk og jeg har et akutt team på telefonen til stadighet? Forstår de hvor jeg er?

Gjest segunda
Skrevet

Ja de forstår det. Du bør prøve å bruke den hjelpen du får så godt du kan. De kommer ikke for sin egen del når du ringer. Hvis du føler at de snakker over hodet på deg må du prøve å formidle det. Det kan du siden du kunne skrive det her.

Skrevet

''Jeg vet faktisk ikke helt hva de driver med.''

Hva driver du med? Hva ønsker du ?

Gjest Lykke til :)
Skrevet

Du er heldig som får hjelp, ta ikke det for gitt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...