Gå til innhold

bruk av quetapin under gravisitet

Anbefalte innlegg

Gjest tvilling29
Skrevet

Hei! Jeg er en 29 år gammel jente. Jeg har slitt med søvnproblemer noen år, og etter å ha forsøkt mange preparater som har gitt med "hangover" har jeg endelig funnet et medikament som fungerer bra for meg. Jeg bruker 25mg quetapin og har brukt dette i ca 1 år. Jeg har forsøkt å klare meg uten, men for å kunne fungere i jobb, har jeg innsett at jeg har blitt avhegige av disse. Nå tror jeg at jeg kan være gravid (kun 2 uker) og lurer veldig på hvordan dette medikamentet kan påvirke fosteret. Min fastlege vet ikke nok og har henvist meg videre, men det tar lang tid å få time. Jeg blir veldig glad for en faglig uttalelse. Takk :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...