Gå til innhold

KrF-politiker nekter å leie ut til lesbiske

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 172
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

65

• megler Smekk

31

• Mrs D

20

• Mandolaika

16

Mest aktive i denne tråden

''Jeg snakker om diskriminering, og ikke hvem som diskriminerer.''

Det stemmer nok ikke særlig bra med min oppfatning, men samme det.

Vel, da er det nok din oppfatning du må justere.

Jeg har skrevet flere ganger at diskriminering selvsagt ikke avhenger av hvem som gjør det.

Tullball. De er ikke noe mer offer enn andre som får "nei", der være seg om de er sosialklienter, har mange barn, ser scruffy ut, er iført burka, har rødt hår, eller er fra Bergen.

Da foreldrene mine var unge og søkte hybel i Oslo, stod det ofte i boligannonser at de ikke ønsket nordlendinger eller menn med skjegg.

Verden går framover, og det tror jeg den vil gjøre i tilfellet med homofile også, med eller uten lovverket.

ShitDiddelyDo

Da foreldrene mine var unge og søkte hybel i Oslo, stod det ofte i boligannonser at de ikke ønsket nordlendinger eller menn med skjegg.

Verden går framover, og det tror jeg den vil gjøre i tilfellet med homofile også, med eller uten lovverket.

Bare av nysgjerrighet: Hva kan være argumentet for å ville nekte menn med skjegg? Er det fordi de røyter mer enn menn uten skjegg? Ikke at jeg vet om menn med skjegg røyter ...

Bare av nysgjerrighet: Hva kan være argumentet for å ville nekte menn med skjegg? Er det fordi de røyter mer enn menn uten skjegg? Ikke at jeg vet om menn med skjegg røyter ...

De vil nok ikke ha Julenissen boende der. :nemlig:

(På 70-tallet var skjegg = kommunist i hodet på enkelte.)

Med vennlig hilsen

Annonse

megler Smekk

''Verden går framover, og det tror jeg den vil gjøre i tilfellet med homofile også''

Tviler på at det er vanlig at homofile har noe problem med å få leie;)

De vil nok ikke ha Julenissen boende der. :nemlig:

(På 70-tallet var skjegg = kommunist i hodet på enkelte.)

Med vennlig hilsen

Eventuelt vil de sikre seg at det ikke skal være den "skumle Sør" som flytter inn, for sikkerhets skyld: derfor ingen menn med skjegg!!! *iiiiik! Hihi!* :P

''Verden går framover, og det tror jeg den vil gjøre i tilfellet med homofile også''

Tviler på at det er vanlig at homofile har noe problem med å få leie;)

Det tviler faktisk jeg også på.

Jeg vil tro det er ytterst sjelden at noen bryr seg om den seksuelle legningen til den som skal leie. Jeg hadde ihvertfall ikke brydd meg. Det er derimot mye annet jeg ville brydd meg om.

Eventuelt vil de sikre seg at det ikke skal være den "skumle Sør" som flytter inn, for sikkerhets skyld: derfor ingen menn med skjegg!!! *iiiiik! Hihi!* :P

Hei! Lenge siden!

Ja, det må være grunnen, selv om jeg hadde dårlig med skjeggvekst på 70-tallet! ;-)

Med vennlig hilsen

Gjest fordi det var krf....

''Det var ikke bare der de ble nektet å leie - men selvølgelig er det det som blir slått opp i avisa..''

Ikke bare der de ble nektet å leie kanskje nei, men var grunnene de andre stedene at de var lesbiske også, eller var det andre grunner?

Ja det kom fram av artikkelen

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...