Gjest TjolaHei Skrevet 16. juli 2011 Skrevet 16. juli 2011 Nå har jeg sittet oppe og følt meg overvåket i hele dag. Har følt meg overvåket lenge. Det er overvåkingskameraer over alt, til og med på toalettet. Her en dag våknet jeg opp til latter som kom fra soverommet, men da jeg så meg rundt var det ingen der. Nå har jeg begynt å drikke for å dempe denne angsten. Jeg drakk en flaske rusbrus på bare 1 minutt eller 2. Snart skal jeg ha meg en til. Jeg har sluttet med medisiner pga at jeg følte meg så feit så jeg tror at medisinene mine forgifter meg. Jeg ringte kirkens-sos i dag og fortalte at jeg ville stikke meg med kniv, men har ikke gjort det foreløpig. Jeg er så redd for at djevelen vil ta kroppen min å missbruke den i helvete.. men jeg vil til himmelen, jeg vil treffe Gud. Hva kan dette være? Har ikke psykolog og har ikke time med lege før på onsdag. Hva skal jeg gjøre? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 16. juli 2011 Skrevet 16. juli 2011 I slike tilfeller bør en bli innlagt. Du trenger mer intensiv behandling enn det du får i dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.