Gå til innhold

Paranoia

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Tenker hele tiden at NAV skal ta meg for trygdesvindel. Jeg har AAP.

Jeg har ikke jobbet svart eller noe. Jeg vet ikke hvorfor jeg tenker dette.

Er jeg psyk, da?

Bella Dotte
Skrevet

Det er veldig mye fokus på trygdesvindel i media for tiden. Det er ikke noe rart du tenker på dette.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Det er veldig mye fokus på trygdesvindel i media for tiden. Det er ikke noe rart du tenker på dette.

Nei, det er kanskje ikke det. Such as I am...

serenity777
Skrevet

Er paranoiaen din drevet av mindreverdighetsfølelse, eller att det er andre det er noe feil med? Ville vært intressant å vite.

Altså frykter du det er deg det er noe i veien med, eller att andre er ute etter deg uten grunn?

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Er paranoiaen din drevet av mindreverdighetsfølelse, eller att det er andre det er noe feil med? Ville vært intressant å vite.

Altså frykter du det er deg det er noe i veien med, eller att andre er ute etter deg uten grunn?

Interessant poeng. Det er det førstenevnte; at det er meg det er noe feil med.

Jeg vet ikke hva det betyr, men.

megler Smekk
Skrevet

''Jeg har ikke jobbet svart eller noe. ''

Da kan du ta det helt med ro.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

''Jeg har ikke jobbet svart eller noe. ''

Da kan du ta det helt med ro.

Sikker på det? Vet ikke hvor man har dem... saksbehandlere... jeg er sikker på at de før eller senere vil ta meg.

megler Smekk
Skrevet

Sikker på det? Vet ikke hvor man har dem... saksbehandlere... jeg er sikker på at de før eller senere vil ta meg.

Ja, det kan du være helt sikker på.

Skrevet

Hvis du ikke har gjort noe galt, men likevel føler det slik, så kan psykdom spille deg et puss her. Det kan være svært komplisert dette med følelser og fornuft, eller god dømmekraft med en spsykisk sykdom.

Gjest kahuna
Skrevet

Kan og få slike tanker når jeg fungerer bra, de forventer sikkert at jeg skal ligge syk i senga hele tia.

Nøtteskall
Skrevet

På NAV er de uansett for late til å følge opp om du har jobbet litt svart eller ikke. NAV gidder ikke hjelpe meg med noe som helst .... så tror du er i trygge hender ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...