Gjest SMIRnøff Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 Tenker hele tiden at NAV skal ta meg for trygdesvindel. Jeg har AAP. Jeg har ikke jobbet svart eller noe. Jeg vet ikke hvorfor jeg tenker dette. Er jeg psyk, da? 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 Det er veldig mye fokus på trygdesvindel i media for tiden. Det er ikke noe rart du tenker på dette. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 Det er veldig mye fokus på trygdesvindel i media for tiden. Det er ikke noe rart du tenker på dette. Nei, det er kanskje ikke det. Such as I am... 0 Siter
serenity777 Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 Er paranoiaen din drevet av mindreverdighetsfølelse, eller att det er andre det er noe feil med? Ville vært intressant å vite. Altså frykter du det er deg det er noe i veien med, eller att andre er ute etter deg uten grunn? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 Er paranoiaen din drevet av mindreverdighetsfølelse, eller att det er andre det er noe feil med? Ville vært intressant å vite. Altså frykter du det er deg det er noe i veien med, eller att andre er ute etter deg uten grunn? Interessant poeng. Det er det førstenevnte; at det er meg det er noe feil med. Jeg vet ikke hva det betyr, men. 0 Siter
megler Smekk Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 ''Jeg har ikke jobbet svart eller noe. '' Da kan du ta det helt med ro. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 ''Jeg har ikke jobbet svart eller noe. '' Da kan du ta det helt med ro. Sikker på det? Vet ikke hvor man har dem... saksbehandlere... jeg er sikker på at de før eller senere vil ta meg. 0 Siter
megler Smekk Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 Sikker på det? Vet ikke hvor man har dem... saksbehandlere... jeg er sikker på at de før eller senere vil ta meg. Ja, det kan du være helt sikker på. 0 Siter
FGT Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 Hvis du ikke har gjort noe galt, men likevel føler det slik, så kan psykdom spille deg et puss her. Det kan være svært komplisert dette med følelser og fornuft, eller god dømmekraft med en spsykisk sykdom. 0 Siter
Gjest kahuna Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 Kan og få slike tanker når jeg fungerer bra, de forventer sikkert at jeg skal ligge syk i senga hele tia. 0 Siter
Nøtteskall Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 Sikker på det? Vet ikke hvor man har dem... saksbehandlere... jeg er sikker på at de før eller senere vil ta meg. På NAV er de uansett for late til å følge opp om du har jobbet litt svart eller ikke. NAV gidder ikke hjelpe meg med noe som helst .... så tror du er i trygge hender 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.