Gjest ikke lenger psykisk syk! Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 Jeg har hatt diagnosen i mange mange år, men så sluttet jeg på lamictal for å bli gravid. Fikk en voldtsom reaksjon etter en liten stund, med store svingninger, men gikk kunn fra å være hyper til å være deprimert. men så ble jeg gravid å da forsvant opp og nedturene. Nå er det 1,5 år siden graviditeten å jeg har forsatt ingen opp og nedturer. Jeg tok også ut spiralen når jeg forsøkte å bli gravid. Enten har den skapt en sjikkelig hormonell ubalanse i kroppen min eller kansje jeg ikke lenger har bipolar, eller har hvert feildiagnosert, hvordan blir jeg kvitt diagnosestempelet, ved tanke på forsikring osv.??? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. juli 2011 Skrevet 17. juli 2011 Du er høyst sannsynlig i en god periode. Slike kan vare flere år. Problmet er at en ikke vet når neste episode kommer. Derfor anbefaler vi medisinering hele tiden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.