Gå til innhold

Ikke lenger symtomer på bipolarlidelsen min!

Anbefalte innlegg

Gjest ikke lenger psykisk syk!
Skrevet

Jeg har hatt diagnosen i mange mange år, men så sluttet jeg på lamictal for å bli gravid. Fikk en voldtsom reaksjon etter en liten stund, med store svingninger, men gikk kunn fra å være hyper til å være deprimert. men så ble jeg gravid å da forsvant opp og nedturene. Nå er det 1,5 år siden graviditeten å jeg har forsatt ingen opp og nedturer. Jeg tok også ut spiralen når jeg forsøkte å bli gravid. Enten har den skapt en sjikkelig hormonell ubalanse i kroppen min eller kansje jeg ikke lenger har bipolar, eller har hvert feildiagnosert, hvordan blir jeg kvitt diagnosestempelet, ved tanke på forsikring osv.???

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du er høyst sannsynlig i en god periode. Slike kan vare flere år. Problmet er at en ikke vet når neste episode kommer. Derfor anbefaler vi medisinering hele tiden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...