Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp blitt ferdig med en bok, og har ca 450 på "må-lese-lista" mi...

Hvilken bok synes dere jeg skal lese nå?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 139
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Bookworm

30

• ShitDiddelyDo

20

• Persille1365381127

12

• Dory

10

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvis det fortsatt finnes bøker på bilblioteket du ikke har lest, synes jeg du skal gå for de to-tre som er igjen. :)

Skrevet

Hvis det fortsatt finnes bøker på bilblioteket du ikke har lest, synes jeg du skal gå for de to-tre som er igjen. :)

''Hvis det fortsatt finnes bøker på bilblioteket du ikke har lest, synes jeg du skal gå for de to-tre som er igjen. :)''

*LOL*

ShitDiddelyDo
Skrevet

''Hvis det fortsatt finnes bøker på bilblioteket du ikke har lest, synes jeg du skal gå for de to-tre som er igjen. :)''

*LOL*

Kan du anbefale noe kul krim? Jeg er i krimhumør for tiden. Leser akkurat nå en som heter Utenfor Loven av Michael Connely, og jeg kommer muligens til å lese mer av ham.

Er ikke så begeistret for Holt og Lindell (de er så forutsigbare), men jeg har stor sansen for Nesbø og Håkon Nesser (hans nye krimserie om Barbarotti er nok det kuleste jeg har lest av krim) + Mankell. Patricia Cornwell er også greit.

Jeg vil gjerne ha det så mørkt og skummelt som mulig. :)

Skrevet

Kan du anbefale noe kul krim? Jeg er i krimhumør for tiden. Leser akkurat nå en som heter Utenfor Loven av Michael Connely, og jeg kommer muligens til å lese mer av ham.

Er ikke så begeistret for Holt og Lindell (de er så forutsigbare), men jeg har stor sansen for Nesbø og Håkon Nesser (hans nye krimserie om Barbarotti er nok det kuleste jeg har lest av krim) + Mankell. Patricia Cornwell er også greit.

''Jeg vil gjerne ha det så mørkt og skummelt som mulig. :)''

Da skal du lese Mo Hayder og Chelsea Cain sine bøker... Aller helst i rekkefølge, men det er ikke nødvendig.

Skrevet

"Mannen under trappen" av Marie Hermanson, ekkel psykologisk sak. Usj. Ikke knallbra, men ekkel.

Har du lest Helene Tursten? Jeg synes ikke "Tang-hesten" var noe særlig, men resten har jeg likt godt.

Hva med Helena von Zweigbergk? Ikke akkurat mørk og skummel, men jeg liker henne.

Yrsa Sigurdardottir? Tar litt tid før den første boka fenger, men jeg liker henne veldig godt også.

"De savnede" av Chris Mooney? "Fortsatt savnet" av Chevy Stevens? Gode begge to.

Skrevet

Da skal du lese Mo Hayder og Chelsea Cain sine bøker... Aller helst i rekkefølge, men det er ikke nødvendig.

At jeg kunne glemme Mo Hayder! "Kuren" er noe av det vemmeligste jeg har lest!

Skrevet

...og hvis man kan fire på kravet om mørkt og skummelt men trives med vissheten om at det er mange bøker å ta av i serien, kan Sue Grafton anbefales... :-)

Skrevet

Nevn noen av bøkene du har på "skal lese"-lista da?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Cain skal jeg notere meg. Hayden har jeg lest et par bøker av. Det ble nesten i overkant mørkt. :) Men henne skal jeg lese mer av.

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Mannen under trappen" av Marie Hermanson, ekkel psykologisk sak. Usj. Ikke knallbra, men ekkel.

Har du lest Helene Tursten? Jeg synes ikke "Tang-hesten" var noe særlig, men resten har jeg likt godt.

Hva med Helena von Zweigbergk? Ikke akkurat mørk og skummel, men jeg liker henne.

Yrsa Sigurdardottir? Tar litt tid før den første boka fenger, men jeg liker henne veldig godt også.

"De savnede" av Chris Mooney? "Fortsatt savnet" av Chevy Stevens? Gode begge to.

Thanks. Jeg har ikke lest noen av disse. Knapt hørt om dem. Jeg er ikke så bevandret i krimgenren. :)

Skrevet

Nevn noen av bøkene du har på "skal lese"-lista da?

Hehe, det var jo liksom det som var poenget da;-) Jeg ser meg blind på den lista, og blir ikke enig med meg selv om hva jeg skal lese... derfor jeg trengte hjelp;-)

Skrevet

Nå lette jeg etter "liker"-knappen;-))

Skrevet

...og hvis man kan fire på kravet om mørkt og skummelt men trives med vissheten om at det er mange bøker å ta av i serien, kan Sue Grafton anbefales... :-)

Sue Graftons alfabetserie ja - den står på lista mi...

Gjest prust
Skrevet

Cain skal jeg notere meg. Hayden har jeg lest et par bøker av. Det ble nesten i overkant mørkt. :) Men henne skal jeg lese mer av.

Ja, du må lese de Cain bøkene. Bookworm anbefalte dem for meg i sommer, og jeg leste den første av dem. Skikkelig grooteske detaljer (litt i overkant for meg), men veldig godt driv i handlingen, kunne nesten ikke legge den fra meg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kuren har jeg lest, tror jeg. Det er den med han fyren som løper rundt og skvetter, ikke sant? Dvs - han gjør det på drapsstedene? Mener jeg leste den ganske nylig. Ja, den var ganske ille.

Gjest tør ikke å bruke riktig nick
Skrevet

''Hvilken bok synes dere jeg skal lese nå?''

Margit Sandemos samlede verker?

Gjest Tatjana
Skrevet

Jeg har akkurat lest "Nu, jãvlar" av Heidi Linde. Før det leste jeg "Kjerringer" av Helene Uri. Akkurat passe sommerlesing syns jeg :-).

Skrevet

Jeg er nettopp ferdig med Kate Mortons: Den glemte hagen. Noen kjenner mitt navn av Lawrence Hill anbefaler jeg også

Gjest zipper
Skrevet

Jeg har akkurat lest "Nu, jãvlar" av Heidi Linde. Før det leste jeg "Kjerringer" av Helene Uri. Akkurat passe sommerlesing syns jeg :-).

Glemte du også å avbestille de bøkene i bokklubben :) Kjerringer var grei sommerlektyre, vurderer å returnere den andre, men har somla så lenge at jeg må vel bare betale...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...