Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

Jeg er nettopp ferdig med Kate Mortons: Den glemte hagen. Noen kjenner mitt navn av Lawrence Hill anbefaler jeg også

Den Glemte Hagen startet jeg på for en måneds tid siden. Leste 150 sider før det var slutt. Coveret lovet spenning og mystikk, men dette var kvinnfolklitteratur på så skyhøyt nivå at jeg overlot den til en trofast legeromanleser.

Fortsetter under...

• Svar 139
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Bookworm

30

• ShitDiddelyDo

20

• Persille1365381127

12

• Dory

10

Annonse

Den Glemte Hagen startet jeg på for en måneds tid siden. Leste 150 sider før det var slutt. Coveret lovet spenning og mystikk, men dette var kvinnfolklitteratur på så skyhøyt nivå at jeg overlot den til en trofast legeromanleser.

Hehe, kan ikke helt se for meg at du skulle ha noen interesse av å lese Kate Morton nei;-)

Gjest segunda

''Hvilken bok synes dere jeg skal lese nå?''

Margit Sandemos samlede verker?

Jeg har Sarah's key liggende på nattbordet hos meg, men er ikke ordentlig i gang med den. Før det leste jeg Mornings in Jenin og den var fantastisk.

Orker ikke krim i øyeblikket.

Gjest segunda

Har du lest "Bienes hemmelige liv"? Etter å ha hørt om den lenge, har jeg omsider fått somlet meg til å lese den. Beskrivelsen syntes jeg virket så kjedelig, og ble meget gledelig overrasket over hvor god den er.

Den er fantastisk og har vært filmet. Ble noe skuffet da jeg så filmen.

Annonse

Har du lest "Bienes hemmelige liv"? Etter å ha hørt om den lenge, har jeg omsider fått somlet meg til å lese den. Beskrivelsen syntes jeg virket så kjedelig, og ble meget gledelig overrasket over hvor god den er.

Ja, den har jeg lest - syntes den var veldig bra:-)

Den er fantastisk og har vært filmet. Ble noe skuffet da jeg så filmen.

Jeg har ikke tenkt å se filmen, jeg regner bestanding med at en film av en slik bok ødelegger det gode inntrykket jeg hadde av boken...

Et flott unntak er "My sisters keeper" - der var filmen nydelig:-)

Jeg har Sarah's key liggende på nattbordet hos meg, men er ikke ordentlig i gang med den. Før det leste jeg Mornings in Jenin og den var fantastisk.

Orker ikke krim i øyeblikket.

Jeg leste Saras nøkken for et par uker siden, den var nydelig - men jeg var litt skuffet over oppbyggingen i boka, men det er rent teknisk...

Gjest Hulderen

Kan du anbefale noe kul krim? Jeg er i krimhumør for tiden. Leser akkurat nå en som heter Utenfor Loven av Michael Connely, og jeg kommer muligens til å lese mer av ham.

Er ikke så begeistret for Holt og Lindell (de er så forutsigbare), men jeg har stor sansen for Nesbø og Håkon Nesser (hans nye krimserie om Barbarotti er nok det kuleste jeg har lest av krim) + Mankell. Patricia Cornwell er også greit.

Jeg vil gjerne ha det så mørkt og skummelt som mulig. :)

Har du lest bøkene til danske Jussi Adler-Olsen? De er fantastisk gode. Disse er kommet, og bør leses i riktig rekkefølge:

Kvinnen i buret

Fasandreperne

Flaskeåost fra P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...