Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Persille1365381127

Den har jeg liggende her!

DU kommer garantert til å like den. Hvertfall slik jeg "kjenner" deg :)

Jeg har lest 700 av 900 sider ila en drøy uke, og klarer nesten ikke legge den fra meg. Det er noe hele tiden. Og den overrasker hele tiden. Akkurat når du tror at alt er vakkert, så blir det helvete - og når det er som verst kommer det en løsning. Og ikke minst; den gir en helt fantastisk beskrivelse av India som gjør at jeg får lyst til å reise dit NÅ. :)

Fortsetter under...

• Svar 139
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Bookworm

30

• ShitDiddelyDo

20

• Persille1365381127

12

• Dory

10

Persille1365381127

Pocket eller?

Jepp. 910 sider, så den varer litt mer enn to dager også. Og de 910 sidene er tettskrevet med relativt liten skrift, så jeg har brukt over en uke på de 700 første.

Til sammenligning leste jeg f.eks Panserhjerte ila to dager.

ShitDiddelyDo

Jeg har lest 700 av 900 sider ila en drøy uke, og klarer nesten ikke legge den fra meg. Det er noe hele tiden. Og den overrasker hele tiden. Akkurat når du tror at alt er vakkert, så blir det helvete - og når det er som verst kommer det en løsning. Og ikke minst; den gir en helt fantastisk beskrivelse av India som gjør at jeg får lyst til å reise dit NÅ. :)

Tviler ikke på at den er bra. Leste 40 sider i den, men ble opptatt med en Liverpool-bok, så jeg glemte den. Skal begynne på nytt snart, eventuelt sparer jeg den til solsenga til vinteren. :)

Annonse

Annonse

Ikke fortell slutten, jeg har ikke lest den ferdig. Jeg leser tre bøker akkurat nå ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...