Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 139
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Bookworm

30

• ShitDiddelyDo

20

• Persille1365381127

12

• Dory

10

Gjest prust

Jeg fant ut det, og jeg burde jo forstått det da jeg leste boka. Mengele Zoo var den første jeg leste av ham. :)

Men jeg kødda faktisk ikke da jeg skrev et innlegg om at jeg endelig hadde funnet en fantastisk dyktig kvinnelige forfatter av vår tid. Hehe. :)

Ha - trodde du at Gert var et jentenavn :-)?

Husker ejg var forelska i en som het Gert + et annet navn en gang - så for meg er det et gaanske normalt (om enn litt spesielt) guttenavn :-.)

Jeg så en annonse om at at han skal komme med en oppfølger av Melgele Zoo nå! Den skal jeg lese!

Har du forresten fått lest de to andre bøkene i troliogienm som jeg tipset deg om for noen måneder soden?

Gjest prust

Jeg driover nå å leser siste til Nesbø - Gjenferd. Blir ikke helt enig med meg selv om jeg er like begesitret som de forrige bøkene.

Har du lest alle av Nesbø? Ellers er det bare å starte fra bok nr en m Mr. Hole;)

Camilla Lekkberg? Har ikke lest henne ennå, men har noen bøker.

Sukkerdøden av Lindell synes jeg er den absolutt beste av hennes bøker, så selv om du ikke er fan av henne, tror jeg kanskje du kunne likt den. men da bør kanskej Mørkemannen leses først...

Ellers stpr Bisellesten av Lars S Christensen på min liste. Avsluttnignen av Beatles og Bly. Gleder meg til den!

Jeg syntes Sukkerdøden var litt for kjedelig og forutsigbar...

Jeg har lest hele serien til Nesbø. Du får si hva du synes når du er ferdig. :)

Jeg er stor fan av Saabye, men Bisettelsen ga jeg faktisk opp rundt halvveis ut i boka. Den var for sær.

''Jeg er stor fan av Saabye, men Bisettelsen ga jeg faktisk opp rundt halvveis ut i boka. Den var for sær.''

Helt enig - jeg elsket Beatles, likte Bly - men Bisettelsen ga jeg opp.

Gjest prust

''Jeg er stor fan av Saabye, men Bisettelsen ga jeg faktisk opp rundt halvveis ut i boka. Den var for sær.''

Helt enig - jeg elsket Beatles, likte Bly - men Bisettelsen ga jeg opp.

Jeg har bare lest én bok av ham - og den var bare rar. Husker ikke hva den het, men den handlet om en som skrev skuespill og som gikk på visninger. Den heg\t jo "visning" for søren.

Har du lest den? Merkelig bok...

Ok... Hmm, der er jeg lite bevandret...

Har du lest siste til Nesbø? Likte du ev. den? Jeg driver å leser den nå, men er usikker om jeg liker den like godt som de andre. Kanskkje - kanskje ikke. kan være dagsform og;)

Ja, jeg har lest den - brukte 13 timer på den utgivelsesdagen:-)

Likte den, men den var ikke blant Nesbøs beste - boka er knallbra, for all del, men iforhold til standarden til Nesbø tidligere, var den ikke av de beste. Snømannen og Marekors er de to beste i HH-serien.

Annonse

Gjest prust

Likte den, men den var ikke blant Nesbøs beste - boka er knallbra, for all del, men iforhold til standarden til Nesbø tidligere, var den ikke av de beste. Snømannen og Marekors er de to beste i HH-serien.

Jeg begynte med Rødstrupe - og ble helt fengslet. Har ikke lest den om igjen etter at jeg leste de andre. Etter den, tror jeg at jeg begynte på starten og leste alt i rekkefølge.

Har ikke fått lest de to siste HH bøkene - men skal gjøre det.

Jeg har bare lest én bok av ham - og den var bare rar. Husker ikke hva den het, men den handlet om en som skrev skuespill og som gikk på visninger. Den heg\t jo "visning" for søren.

Har du lest den? Merkelig bok...

Hehe, du kom på tittelen der ja;-)

Nei, den har jeg ikke lest. Men jeg har lest Modellen, og den var også rar... Halvbroren er min favoritt.

Gjest prust

Hehe, du kom på tittelen der ja;-)

Nei, den har jeg ikke lest. Men jeg har lest Modellen, og den var også rar... Halvbroren er min favoritt.

Tror du jeg liker den? Følte at det var så lange setninger, og så mye ull-snakk...

Vel - jeg har ikke kommet en tøddel videre på hotellboka mi i dag. La meg i badekaret med boka tilgjengelig, men orket ikke lese den.

Lover ikke bra. Men nå må jeg i seng. Er stuptrollt.

Tror du jeg liker den? Følte at det var så lange setninger, og så mye ull-snakk...

Vel - jeg har ikke kommet en tøddel videre på hotellboka mi i dag. La meg i badekaret med boka tilgjengelig, men orket ikke lese den.

Lover ikke bra. Men nå må jeg i seng. Er stuptrollt.

Vet ikke, jeg tror kanskje du kan like den... Men skal jeg være ærlig, husker jeg ikke så innmari mye om den, det var den første boka jeg leste i "voksen" alder, som fikk meg til å ville lese mere... Har tenkt en stund på å lese den igjen, for jeg husker den gjorde så inntrykk på meg.

God natt.

Gjest prust

Vet ikke, jeg tror kanskje du kan like den... Men skal jeg være ærlig, husker jeg ikke så innmari mye om den, det var den første boka jeg leste i "voksen" alder, som fikk meg til å ville lese mere... Har tenkt en stund på å lese den igjen, for jeg husker den gjorde så inntrykk på meg.

God natt.

Leser om igjen det jeg svarte i går kveld - vel kremt - ser det var en del skrivefeil der ;-)

Hadde hatt besøk av ei venninne og vi drakk et par - tre glass røvdin :-D

Sånn kan det gå!

Annonse

Skriver under på det!

Gjest andegakk

''Hva med Shantaram, da? Den holder jeg på med nå. Virker veldig bra :-)''

Plukket den med meg fra biblioteket i dag, sammen med 9 andre bøker:-)))

''Plukket den med meg fra biblioteket i dag, sammen med 9 andre bøker:-)))''

Jøss som du leser!

''Hva med Shantaram, da? Den holder jeg på med nå. Virker veldig bra :-)''

Plukket den med meg fra biblioteket i dag, sammen med 9 andre bøker:-)))

Så bra! :-) Dn bokorm som deg blir sikkert ferdig før meg ;-)

Gled deg forresten til overunderbukse- og dusjhistorien ;-)

• 3 uker senere...

Jeg har lest hele serien til Nesbø. Du får si hva du synes når du er ferdig. :)

Jeg er stor fan av Saabye, men Bisettelsen ga jeg faktisk opp rundt halvveis ut i boka. Den var for sær.

Hei igjen:) Jeg skulle komme tilbake til hva jeg syntes om Gjenferd... Jeg synes den var ok, men ikke like bra som de andre... Men absolutt verdt å lese:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...