Gå til innhold

tar al-Qaida ansvar for andres verk`?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hidi, the scorpion

Det er minst to grupperinger som har tatt på seg ansvaret for terrorhandlingen allerede.

Jeg kan heller ikke tro at nordmannen opererte alene, men jeg vet jo ikke.

Håper mannen får dobbel livstidstraff, men det skjer jo ikke i Norge:(

ShitDiddelyDo

Jeg kan heller ikke tro at nordmannen opererte alene, men jeg vet jo ikke.

Håper mannen får dobbel livstidstraff, men det skjer jo ikke i Norge:(

Hvis han er stabil nok får han nok forvaring, og da kan i praksis bli sittende inne resten av livet. Hvis han er ravende gal blir han nok innesperret på en klinikk resten av livet.

Annonse

ShitDiddelyDo

Håper inderlig det.

NRK la nettopp ut bildet han har av seg selv på sin Facebook-side (dog sladdet), så det er sannsynligvis bare å lete på nettet i natt hvis du har tid, og finne siden hans. Den er sannsynligivis spredt i ymse debattforum allerede.

Jeg for min del skal sove. Nå har jeg sittet benket foran tv-en siden Tour DeFrance startet i dag.

hidi, the scorpion

NRK la nettopp ut bildet han har av seg selv på sin Facebook-side (dog sladdet), så det er sannsynligvis bare å lete på nettet i natt hvis du har tid, og finne siden hans. Den er sannsynligivis spredt i ymse debattforum allerede.

Jeg for min del skal sove. Nå har jeg sittet benket foran tv-en siden Tour DeFrance startet i dag.

Me too!

Orker ikke å lete opp morderen.

God natt, SDD!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...