Gå til innhold

Har dette egentlig gått opp for noen?

Anbefalte innlegg

Gjest Uvirkelig!!!

Først og fremst... HUFF HUFF HUFF!!!! Dette er bare helt uvirkelig og kan ikke beskrive med ord hva jeg føler for denne situasjonen.... Tårene triller og kvalmen velter seg i magen.

Er litt todelt i hva som er verst, norsk eller muslimsk terrorist... Det som er skremmende hvis dette skulle vere styrt av muslimske terrorister er at terroren har rammet norge, noe vi (kanskje) alle har vært forberedt på skule skje før eller senere.

MEN hvis dette er utført av en nodrmann ene og alene, HJELP!!!! Dette sier meg at hvem som helst kan gå rundt som "tikkende bomber", hvem som helst kan slå til når som helst, og hvor som helst. Sannsynligheten for at noe så dramatisk som dette skal skje er heldigvis statistisk liten, men i løpet av siste året har jeg vært utsatt for at nordmenn, henholdsvis "uskyldige, snille, greie mennesker" har gjort desperate handlinger som har ødelagt menneskeliv. (dette har seff vært gjort i mange i år...,men ikke som jeg har følt direkte på kroppen)

Tror dette innlegget mitt blir gjennomlyst av min frustrasjon og mangel på ord, men måtte bare "prøve" å si en mening i denne saken....

Måtte dette menneske BRENNE I HELVETE!!!!!!!

De har nå i skrivende stund offentligjort navnet på JÆVELEN, håper virkelig han får sin straff!!!!!! Men er også her litt todelt... ønsker jeg dette monsteret en luksusopphold i norske fengsel, eller ønsker jeg vedkommende slipt ut i samfunnet for å få sin straff av de som virkelig ønsker denne personen vondt?

Uansett, i mangel på ord, der ord blir fattige, norsk eller samma hvilken som helst nasjonalitet.... Krisen er ett faktum, og jeg føler STERKT med de involverte og de pårørende, dette er bare for urealistisk!!!!

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...