Gjest Nerda Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Jeg driver og kikker litt på leiligheter, snuser på markedet. Fant noen det kunne vært interessant se på, men horfor ligger annonser ute når visninga har vært. Jeg har sett annonser der den var helt tilbake i mars!! Men annonsen ligger ikke som solgt, men med en oppgitt pris. Hvor finer man seriøse annonser??? Ser etter en minimum 60kvm i Bærum, evt. Asker. Helst litt til, gjerne treroms - men kan klare meg med to. Budsjett sånn anslagsvis 3 mill. Nå sonderer jeg bare, av ymse grunner kan jeg ikke kjøpe noe før om tidligst ett år. Men jeg skal hilse å si at jeg klør noe grusomt etter å komme meg vekk fra den psykiatrisiloen jeg bor i nå. Sorry den omtalen, men det har bare vært for mye tull her. Jeg har skrevet om i psyk.forumet før... Men man får se, holde ut. Det kan jo være aktuelt å holde øye med visse områder jeg ser som veldig aktuelle og den generelle prisutviklinga. Finn.no oppfører seg helt sykt her hos meg i natt. Skrifta er helt grøt, alt er forminsket veldig. Å zoome inn hvelper ikke. Jeg har gitt opp å få sove i natt... Garanterer at jeg faktisk er edru (noe jeg har vært lenge), selv om det kanskje kan se ut som om jeg skriver i fylla . 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/367535-hvorfor-boliger-ut-n%C3%A5r-visninga-var-i-mars/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hopplahei Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Leiligheten er sannsynligvis fremdeles til salgs. Det er jo ikke visningen som avgjør om annonsen forsvinner. Mange hus og leiligheter står i mange mnd før de blir solgt. På finn ligger det leiligheter og hus som har stått der i over ett år. Så en visning i mars betyr ikke annet enn at det ikke ble noe salg ut av den. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/367535-hvorfor-boliger-ut-n%C3%A5r-visninga-var-i-mars/#findComment-3202377 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.