Gå til innhold

To gjerningsmenn?

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Jeg er litt forvirra. På bildene på Facebook har den arresterte lyst hår. Men på enkelte bilder jeg har sett på NRK imorges har han mørkt (eller mørk blondt) hår.

Sikker på at han ikke hadde mørkt hår i går? Eller var det en med lyst og en med mørkt hår?

Han som ble tatt i går, hadde lyst hår og han som ble pågrepet nå, har mørkt hår.

Videoannonse
Annonse
Gjest ambrose
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg sitter og leser alt av informasjon som blir lagt ut på nettet og følger med i NRK sine sendinger, jeg greier faktisk ikke å gjøre stort annet.

Saken har rystet meg langt inn i mitt innerste. Det er tragisk for ungdommene, foreldrene og påførende til de drepte.

Også Oslo er hardt rammet men det er mest materielle skader. Det varer vel en stund før regjeringen har fått oversikt over skadeomfanget og blir klar til å jobbe videre.

Ja, vi er vel ikke alene om det.. Det verste er at det var barn.. Klarte knapt legge meg i natt..

Skrevet

Sa ikke han som ble tatt at det er ikke over ennå?

Det utsagnet kan jo henspeile på at det ble funnet udetonerte bomber? Han hadde kanskje trodd at han skulle komme seg bort fra øya som fri mann?

Skrevet

Jeg har ikke "ordinær" nettilgang og kun NRK på tv, men det har vel ikke vært meldt om hvordan en ev medsammensvoren kom seg ut på øya? Jeg har lest/hørt om hvordan den falske politimannen kom seg ut i AUFs egen båt.

Gjest Jacoba
Skrevet

Jeg har ikke "ordinær" nettilgang og kun NRK på tv, men det har vel ikke vært meldt om hvordan en ev medsammensvoren kom seg ut på øya? Jeg har lest/hørt om hvordan den falske politimannen kom seg ut i AUFs egen båt.

En ungdom er pågrepet med kniv, men har ikke sammenheng med saken, sier Politiet.

Gjest Jacoba
Skrevet

Eller, en ungdom med kniv ble pågrepet, burde jeg ha skrevet. Men du skjønte sikkert hva jeg mente.

Skrevet

Eller, en ungdom med kniv ble pågrepet, burde jeg ha skrevet. Men du skjønte sikkert hva jeg mente.

Ja han m kniv har jeg fått med meg. Ikke rart en m kniv blir anholdt når han oppholder seg i nærheten av bl a statsministeren på en dag som denne, uansett om han var en auf'er med redsel for egen sikkerhet eller en annen fyr som utnytter situasjonen.

Jeg tenkte mer på meldinger/rykter om at det var en skytter til ute på øya.

Gjest Jacoba
Skrevet

Ja han m kniv har jeg fått med meg. Ikke rart en m kniv blir anholdt når han oppholder seg i nærheten av bl a statsministeren på en dag som denne, uansett om han var en auf'er med redsel for egen sikkerhet eller en annen fyr som utnytter situasjonen.

Jeg tenkte mer på meldinger/rykter om at det var en skytter til ute på øya.

Det har de ikke fått klarhet i ennå, iflg Politiets pressekonferanse nå

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...