Gå til innhold

Amy Winehouse er død.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Vi har en del som er veldig liberale til knark her inne.

De kan kansje kommentere dette dødsfallet.

Ville hun vært i live om narko var avkriminalisert ?

Jeg er ikke helt sikker på om jeg forstår deg...

Narkotika ER ulovlig, og hun døde.

Argumenterer du for at narkotika skal bli lovlig, slik at hun vet hvilken dose hun tar, og derfor reduseres sjansen for overdose???

Det du skriver (med nick) henger jo ikke på greip.

Med vennlig hilsen

Gjest stakkars jente

Alkohol er fortsatt et større samfunnsproblem enn narkotika. Fullt lovlig. Desverre (!) dør man ikke like raskt av det...men svært mange dør av det. Og enda fler tar skade av det, bare av å være nær en som drikker.

At noe er lovlig eller ikke vil ikke hindre at folk gjør det.

Gjest Haterdrugs

Jeg er ikke helt sikker på om jeg forstår deg...

Narkotika ER ulovlig, og hun døde.

Argumenterer du for at narkotika skal bli lovlig, slik at hun vet hvilken dose hun tar, og derfor reduseres sjansen for overdose???

Det du skriver (med nick) henger jo ikke på greip.

Med vennlig hilsen

Jo, det henger på greip. Jeg hater alt som har med drugs å gjøre. Erfaringer med nærmeste slektninger gjør at jeg har det sånn.

Det er kort og godt for mye elendighet rundt dette.

Og det er derfor jeg inviterer de som er for en liberalisering av narkotika til å komme med ytringer.

Jepp, jeg vet at alkohol er vel så skadelig, og jeg hater det også.

Annonse

Jeg forstår ikke argumentasjonen din sammen med nicket ditt. Jeg la uansett ikke ut dette innlegget for å starte en diskusjon om narkotika burde være lovlig eller ikke. Det er ulovlig og hun er død.

Jo, det henger på greip. Jeg hater alt som har med drugs å gjøre. Erfaringer med nærmeste slektninger gjør at jeg har det sånn.

Og det er derfor jeg inviterer de som er for en liberalisering av narkotika til å komme med ytringer.

Ok, jeg forstår.

Gjest Haterdrugs

Jeg forstår ikke argumentasjonen din sammen med nicket ditt. Jeg la uansett ikke ut dette innlegget for å starte en diskusjon om narkotika burde være lovlig eller ikke. Det er ulovlig og hun er død.

Ikke meningen å kverulere mandolaika.

Jeg har altfor mange erfaringer med dette inad i familien.

Det er derfor jeg blir så provosert når folk vil liberalisere narkotika.

At Amy nå er død, er vel det som overrasker minst for tiden.

Den siste konserten hun hadde, så var hun jo ikke tilstede annet en fysisk.

Jeg var dårlig til å få frem hva jeg mente i første innleget mitt.

Beklager.

Ikke meningen å kverulere mandolaika.

Jeg har altfor mange erfaringer med dette inad i familien.

Det er derfor jeg blir så provosert når folk vil liberalisere narkotika.

At Amy nå er død, er vel det som overrasker minst for tiden.

Den siste konserten hun hadde, så var hun jo ikke tilstede annet en fysisk.

Jeg var dårlig til å få frem hva jeg mente i første innleget mitt.

Beklager.

''At Amy nå er død, er vel det som overrasker minst for tiden. Den siste konserten hun hadde, så var hun jo ikke tilstede annet en fysisk.''

Jeg så det på tv, og tenkte at nå er hun virkelig ute.

''Jeg var dårlig til å få frem hva jeg mente i første innleget mitt. Beklager.''

Det går greit, er jo oppklart nå. Har selv erfaring med alkoholisme i nær familie.

Altså, jeg forstår at du er mot narkotika, men poenget er at AW levde i et land hvor narkotika allerede ER ulovlig.

Sånn sett kan jo dødsfallet hennes like gjerne blitt brukt for å argumentere FOR legalisering. (Hun døde jo der hvor det var forbudt.)

Hadde hun dødd pga tilgang til lovlig narkotika kunne jeg forstått innlegget ditt.

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...