Gå til innhold

Advokaten er svært preget.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

''Men tror du det er tilfeldig at han valgte Kvisler forsvarsadvokat, og ikke f.eks. Meling, som tar seg av andre typer klienter?''

Det er vel aldri tilfeldig hvem noen som helst velger som advokat? ABB velger en som har erfaring fra Benjamin-saken, og det hadde ingenting med det å oppnå lavest muliig straff å gjøre. Jeg forstår ikke hvor du vil eller hva du egentlig vil lage et poeng ut av, eller om du ikke vil noe som helst.

Hvis du ikke klarer å se poenget mitt, så er det greit - andre har tenkt tanken, slik er det bare.

Hvis du ikke klarer å se poenget mitt, så er det greit - andre har tenkt tanken, slik er det bare.

''Hvis du ikke klarer å se poenget mitt, så er det greit - andre har tenkt tanken, slik er det bare.''

Ja, men her rammer han jo faktisk AP også med sitt advokatvalg.

''Det kan ikke bli enkelt å forsvare denne mannen. Stakkars fyr. Men bra at noen tok jobben.''

Ja. Hva hadde skjedd om ingen ønsket det?

''Hva hadde skjedd om ingen ønsket det?''

Da tror jeg at en forsvarer hadde blitt "pålagt" å ta jobben...

''Jeg føler sympati med forsvareren, jeg synes det er svært profesjonelt av ham å klare å ta på seg en slik sak basert på "grunnleggende demokratiske prinsipper", og håper virkelig at folk klarer så se hans rolle i det og ikke identifisere ham med gjerningsmannen.''

Helt enig, og selvfølgelig er det ingen som identifiserer han med gjerningsmannen. Det synes jeg er en ekstrem tanke.

Selvfølgelig _burde_ ingen identifisere advokaten med klienten, men jeg ser ikke bort fra at enkelte likevel gjør det, dessverre.

Annonse

Selvfølgelig _burde_ ingen identifisere advokaten med klienten, men jeg ser ikke bort fra at enkelte likevel gjør det, dessverre.

''Selvfølgelig _burde_ ingen identifisere advokaten med klienten, men jeg ser ikke bort fra at enkelte likevel gjør det, dessverre.''

Det synes jeg sier en del....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...