Gå til innhold

Flere som føler med drapsmannens familie?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, jeg kan ikke si at jeg har tenkt noe nevneverdig på dem. De har ikke medansvar i hva denne personen har gjort av makabre handlinger.

''De har ikke medansvar i hva denne personen har gjort av makabre handlinger.''

Selvfølgelig, men tenker du ikke at det må være veldig tøft å være foreldre til et slikt monster?

Gjest Høstløv

''De har ikke medansvar i hva denne personen har gjort av makabre handlinger.''

Selvfølgelig, men tenker du ikke at det må være veldig tøft å være foreldre til et slikt monster?

Må innrømme at jeg tenker mer på at det er tøft å være foreldre til barna/ungdommene som har opplevd sitt livs mareritt på den øya, og på de som har mistet sine barn pga en manns ondskap.

Annonse

Må innrømme at jeg tenker mer på at det er tøft å være foreldre til barna/ungdommene som har opplevd sitt livs mareritt på den øya, og på de som har mistet sine barn pga en manns ondskap.

''Må innrømme at jeg tenker mer på at det er tøft å være foreldre til barna/ungdommene som har opplevd sitt livs mareritt på den øya, og på de som har mistet sine barn pga en manns ondskap.''

Det er det, helt klart, selvfølgelig. Jeg føler allikevel med foreldrene.

Gjest Nord og ned.

Hun har vel på sett og vis også mistet sin sønn.

Og sammenligne smerte og lidelse gir liten mening, synes jeg.

mvh

''Og sammenligne smerte og lidelse gir liten mening, synes jeg.''

Ja, det er i grunn sant det du sier.

mvh

mvh

''Hun har vel på sett og vis også mistet sin sønn.

Og sammenligne smerte og lidelse gir liten mening, synes jeg.''

Kloke ord!

Gjest Høstløv

mvh

Jeg synes denne tråden bringer terrorhandlingene helt ut av perspektiv, all den tid at de andre trådene om hva følte det i forhold til ugjerningene er blitt slettet.

'' hvilket sjokk det må ha vært for han å lese om dette på nettet''

Samtidig som han uttaler dette: "Nei, hvorfor skulle politiet kontakte meg?''

Virker som han ikke har villet han noe med sønnen og gjøre på mange år og skjønner visst heller ikke hvorfor han skulle få beskjed om det som har skjedd.

Han sier da virkelig at det var sønnen som ikke ville ha kontakt med han og at han har holdt seg unna. Er ikke det en ærlig sak da?

Og hvis han ikke har hatt kontakt med sønnen på mange år så er det ikke rart at han er forbauset over at han har blitt kontaktet nå

Annonse

Gjest grusomt

Ja jeg har tenkt endel på det. Jeg håpet faktisk at foreldrene hans ikke levde, slik at de måtte oppleve dette. Men de lever visst Jeg tenker at jeg ville heller oppleve at mitt barn var død enn at han var massemorder. Kan ikke tenke meg noe verre for en forelder, enn å vite at ens barn har vært årsak til så mye smerte.

Jeg håper at media lar foreldrene være mest mulig i fred.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...