Gå til innhold

Vedr. slettede tråder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og å kneble ytringsfriheten? Det er vel neppe veien å gå, og det er vel det synet flere prøver å fremme i disse dagene. Vi må stå sammen, diskutere det som har skjedd på godt og vondt.

At dere har en "utvidet slettepolitikk" er forsåvidt greit, men jeg synes det er viktig at dere som webansvarlige holder tunga rett i munnen.

Annonse

Og å kneble ytringsfriheten? Det er vel neppe veien å gå, og det er vel det synet flere prøver å fremme i disse dagene. Vi må stå sammen, diskutere det som har skjedd på godt og vondt.

At dere har en "utvidet slettepolitikk" er forsåvidt greit, men jeg synes det er viktig at dere som webansvarlige holder tunga rett i munnen.

Klokt innlegg, Bookworm.

Som ellers i samfunnet. Noen kan ikke holde seg til spillereglene eller vise normal folkeskikk. Det må settes grenser som dessverre også rammer mange skikkelige folk.

Poenget mitt er vel egentlig at det kan stilles spørsmålstegn ved hvor man skal sette grensene hen.

Gjest Moderator

''Og å kneble ytringsfriheten? Det er vel neppe veien å gå, og det er vel det synet flere prøver å fremme i disse dagene. Vi må stå sammen, diskutere det som har skjedd på godt og vondt.

''

Å nekte brukere den type aktivitet vi har ønsket å stoppe denne helgen, kan neppe karakteriseres som knebling av ytringsfriheten. Dessverre ødelegger noen få for alle våre brukere.

Gjest Moderator

''Og han sine kommentarer har fått stå helt til jeg svarer ham.''

Og det er ikke bare din oppfatning, det har jeg også lagt merke til. Det er klart det _kan_ være en tilfeldighet med spesiell timing, dog. Men merkbart er det.

Det var N&N som var den som overskred grensen så mye i dag at mange tråder ble slettet. Selv om det var N&N som var verstingen i dag, fritar ikke det andre brukere for ansvar for å ikke henge seg på i samme stil og trigge videre verbal utagering.

Dessverre er DOL sitt tekniske system slik at dersom et innlegg slettes, vil alle "underinnlegg" bli med i samme slengen.

Jeg oppfordrer alle brukere til en restart der vi begynne på nytt med viktige diskusjoner i saklige former, og hvor sak er tema - ikke person.

Det var N&N som var den som overskred grensen så mye i dag at mange tråder ble slettet. Selv om det var N&N som var verstingen i dag, fritar ikke det andre brukere for ansvar for å ikke henge seg på i samme stil og trigge videre verbal utagering.

Dessverre er DOL sitt tekniske system slik at dersom et innlegg slettes, vil alle "underinnlegg" bli med i samme slengen.

Jeg oppfordrer alle brukere til en restart der vi begynne på nytt med viktige diskusjoner i saklige former, og hvor sak er tema - ikke person.

''Dessverre er DOL sitt tekniske system slik at dersom et innlegg slettes, vil alle "underinnlegg" bli med i samme slengen.''

Det er jo ikke "dessverre" - man kan jo ikke la svar bli stående uten innlegget over - evt med et helt annet innlegg som nærmeste "parent" - da vil jo meningen kunne bli helt gal - særlig om ikke folk har quotet det de svarer på.

Gjest ambrose

''Dessverre er DOL sitt tekniske system slik at dersom et innlegg slettes, vil alle "underinnlegg" bli med i samme slengen.''

"Undertråder" også?

(min tråd ble slettet uten at jeg vet hvorfor, så jeg tenkte at den kanskje sto under eller over)

ShitDiddelyDo

''Og han sine kommentarer har fått stå helt til jeg svarer ham.

''

Kommentarer har blitt slettet med en gang de har blitt lest av noen hos oss.

For noe tøv. Se hva han svarer i denne tråden. Eller har du ikke sett det i tråden du startet?

'''En klok avgjørelse. Makan til hat-rus og demonisering mot og av andre debattanter og meningsmotstandere har jeg aldri sett i mitt liv.

– Nord og ned.''

Jeg antar du er fullt ut istand til å se hvem han forsøker å provosere, og dere lar det stå.

Hans ord får med andre ord stå helt til vi svarer ham.

Annonse

ShitDiddelyDo

''Og han sine kommentarer har fått stå helt til jeg svarer ham.''

Og det er ikke bare din oppfatning, det har jeg også lagt merke til. Det er klart det _kan_ være en tilfeldighet med spesiell timing, dog. Men merkbart er det.

Bra det er andre som ser det også. :)

Det blir ekstra tydelig i denne tråden der det han svarte fortsatt står.

''En klok avgjørelse. Makan til hat-rus og demonisering mot og av andre debattanter og meningsmotstandere har jeg aldri sett i mitt liv.

– Nord og ned.''

Jeg vet ikke om folk overser ham fordi det han skriver er så tullete at det ikke fortjener en kommentar, eller om de synes det han skriver er vettugt.

Jeg registrerer i hvert fall at det knapt er noen som kommentarer innleggene hans, uansett hva han skriver, og sånn har det vært hele tiden. Og den som svarer ham - stort sett alltid Sør - blir stadig bedt om å ta seg en ferie, får advarsler, osv.

Det er ganske bemerkelsesverdig.

For noe tøv. Se hva han svarer i denne tråden. Eller har du ikke sett det i tråden du startet?

'''En klok avgjørelse. Makan til hat-rus og demonisering mot og av andre debattanter og meningsmotstandere har jeg aldri sett i mitt liv.

– Nord og ned.''

Jeg antar du er fullt ut istand til å se hvem han forsøker å provosere, og dere lar det stå.

Hans ord får med andre ord stå helt til vi svarer ham.

Det stemmer faktisk 100%, og det er som om webbisene står fullt bak den dritten han kommer med.

Det er faktisk veldig underlig det som skjer nå her på forumet.

Bra det er andre som ser det også. :)

Det blir ekstra tydelig i denne tråden der det han svarte fortsatt står.

''En klok avgjørelse. Makan til hat-rus og demonisering mot og av andre debattanter og meningsmotstandere har jeg aldri sett i mitt liv.

– Nord og ned.''

Jeg vet ikke om folk overser ham fordi det han skriver er så tullete at det ikke fortjener en kommentar, eller om de synes det han skriver er vettugt.

Jeg registrerer i hvert fall at det knapt er noen som kommentarer innleggene hans, uansett hva han skriver, og sånn har det vært hele tiden. Og den som svarer ham - stort sett alltid Sør - blir stadig bedt om å ta seg en ferie, får advarsler, osv.

Det er ganske bemerkelsesverdig.

''Jeg vet ikke om folk overser ham fordi det han skriver er så tullete at det ikke fortjener en kommentar, eller om de synes det han skriver er vettugt.''

Det første. Jeg har lenge vært sjokkert over at det går an å uttale seg slik på dette forumet. Svarer ham aldri.

Gjest Moderator

Det stemmer faktisk 100%, og det er som om webbisene står fullt bak den dritten han kommer med.

Det er faktisk veldig underlig det som skjer nå her på forumet.

''Det stemmer faktisk 100%, og det er som om webbisene står fullt bak den dritten han kommer med.

Det er faktisk veldig underlig det som skjer nå her på forumet.''

Det at også dine og andres ufine kommentarer har blitt slettet, gir liten grunn til å trekke denne slutningen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...