Gå til innhold

Jernbanestasjonen i Kristiansand blir evakuert

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette vil jo ingen ende ta. Den væpnede aksjonen på Veitvet i Oslo er over nå, de fant ikke noe mistenkelig som hadde med terroraksjonen å gjøre. Det var Breivik som tipset politiet om å dra dit...

Jeg tror politiet er ekstra påpasselige, for det er fremdeles store mengder sprengstoff på uvisst sted.

All denne "ekstra" evakueringen som har skjedd (og nok kommer til å skje framover) er helt naturlig all den tid vi nettopp at hatt en bombeangrep i Oslo. Politiet er mye mer på alerten enn normalt, og dermed vil de selvfølgelig være føre var...

Annonse

ShitDiddelyDo

All denne "ekstra" evakueringen som har skjedd (og nok kommer til å skje framover) er helt naturlig all den tid vi nettopp at hatt en bombeangrep i Oslo. Politiet er mye mer på alerten enn normalt, og dermed vil de selvfølgelig være føre var...

Enkelte er også fullkomne idioter. I går var det en fyr som løp inn i en bar på Solli Plass og kastet fra seg en bag, før han løp ut igjen. Hele området rundt Solli Plass ble sperret av. Men det ble raskt avklart.

Gjest Skeptisk pga dette

Dette vil jo ingen ende ta. Den væpnede aksjonen på Veitvet i Oslo er over nå, de fant ikke noe mistenkelig som hadde med terroraksjonen å gjøre. Det var Breivik som tipset politiet om å dra dit...

Jeg tror politiet er ekstra påpasselige, for det er fremdeles store mengder sprengstoff på uvisst sted.

Men jeg er ikke sikker på om han er alene om det han gjorde

Enkelte er også fullkomne idioter. I går var det en fyr som løp inn i en bar på Solli Plass og kastet fra seg en bag, før han løp ut igjen. Hele området rundt Solli Plass ble sperret av. Men det ble raskt avklart.

Huff, var det dét som skjedde der? Kjære all verden, hvordan er det mulig?!

ShitDiddelyDo

Huff, var det dét som skjedde der? Kjære all verden, hvordan er det mulig?!

Jeg vet ikke hva som skjedde med fyren, men jeg håper han fikk svi. Det var vel bare dårlig humor. Det sto om det i avisa rett før jeg satte meg på toget, og i baren vi var sa den ene jenta at hun trodde restauranten vi skulle på var stengt pga denne episoden. Men de hadde åpnet igjen.

Du må være rimelig forvirra hvis du gjør noe sånt nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...