Gå til innhold

Fra Oslo til Rygge med rygge-ekspressen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest hvor lang tid tar det?

Trafikanten.no er en fin ting. Det kommer an på når du skal dra, men 1-1.5 time ca.

Det er også en fin ting å faktisk lese innlegget mitt;)

Spørsmålet var hvor lang tid rygge-ekspressen bruker fra Oslo Bussterminal til Rygge Flyplass.

Gjest hvor lang tid tar det?

Vært inne der allerede men det står ikke hvor lang tid bussen faktisk bruker? De kommer med anbefalinger i fht hvilken buss jeg bør ta, men da må jeg vente ganske lenge på flyplassen, så da lurer jeg på om jeg skal finne en annen type transportmiddel.

Annonse

Vært inne der allerede men det står ikke hvor lang tid bussen faktisk bruker? De kommer med anbefalinger i fht hvilken buss jeg bør ta, men da må jeg vente ganske lenge på flyplassen, så da lurer jeg på om jeg skal finne en annen type transportmiddel.

Det står under holdeplasser når du henter opp en bussavgang.

Ellers er jo alle avgangene tydeligvis knyttet opp til avganger - så hvis du skal fly så spiller det jo ingen rolle hvor lang tid det tar så lenge du er der 60 min før siste innsjekk.

Holdeplass Beskrivelse Avgangstid

Oslo Bussterminal Oslo Bussterminal 07:20

Ryen Utløp fra Svartdalstunelen 07:28

Mortensrud terminal Ved T-banen 07:35

Korsegården Ved E6 07:52

Rygge Flyplass Ved hovedinngangen 08:20

Gjest Høstløv

Trykk på "Finn bussavgavganger" og velg "Se holdeplasser" så kommer tidstabellen opp. Bussturen tar en time.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...