Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Shira :o)

Jeg skal komme meg gjennom dagene, en av gangen.

Sønnen min ble alvorlig skadd i helga (ikke i forbindelse med terroren) og ligger på sykehus. Tilstanden betegnes som kritisk, og alt jeg kan gjøre, er å vente og se.

Jeg sørger sammen med verden over de skadde, døde og pårørende etter terrorangrepet, og jeg sørger over gutten min mer eller mindre alene.

Håper sønnen din klarer seg. *klem*

mariaflyfly

Sønnen min ble alvorlig skadd i helga (ikke i forbindelse med terroren) og ligger på sykehus. Tilstanden betegnes som kritisk, og alt jeg kan gjøre, er å vente og se.

Jeg sørger sammen med verden over de skadde, døde og pårørende etter terrorangrepet, og jeg sørger over gutten min mer eller mindre alene.

Jeg håper det går bra med sønnen din!

Så forferdelig. Føler virkelig med deg.

Jeg føler med deg, og håper det går bra med sønnen din! *klem*

Annonse

Gjest Shira :o)

Takk skal du ha!

Han klarer seg. Men vi vet ennå ikke om han har varige skader.

Det må være en svært vanskelig påkjenning å ikke vite hvilke skader han/dere må evnt takle.

Jeg skulle gjerne sagt noen kloke ord, men jeg kan ikke si annet enn at jeg sender deg en tanke, og håper at det vil gå så bra som mulig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...