Gå til innhold

Ringe pårørende?

Anbefalte innlegg

Gjest tung tid for alle

Noen i slekta er pårørende til en av de savnede.

Jeg har uttrykt støtte på facebook, så flere hadde gjort det,

men har ikke mannet meg opp til å ringe,

vet liksom ikke hva jeg skal si.

Også tenker jeg litt at de må ha linjene åpne i tilfelle de hører noe nytt?

Hva tror dere? Bør jeg vente? Hva skal jeg si?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/367636-ringe-p%C3%A5r%C3%B8rende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Persille1365381127

Jeg synes du skal ringe. Om de ikke vil svare, så svarer de ikke. Vil de svare, så gjør de det.

Og du trenger ikke si noe annet enn du skrev her; hei, det er NN, jeg vet ikke hva jeg skal si - men jeg ville ringe og si at jeg tenker på dere".

Antagelig vil de følge opp derfra.

Og du kan spørre om det er noe du kan gjøre....

Alternativt, om du bor i nærheten, så lager du ferdig en middag og reiser bort med den. Det er gjerne et problem for pårørende, de får ikke i seg nok mat & drikke - man makter ikke tenke på det også. Da kan du snakke med dem når du leverer maten. For alt du vet kan det jo hende de VIL snakke, men ikke klarer å ta kontakt med andre selv. Kanskje de har behov for å snakke med noen andre enn hverandre...

Lykke til :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...