Gå til innhold

Kjære mammaen til Anders

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Persille1365381127

11

• Dorthe

5

• ShitDiddelyDo

4

• Ugga

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Gjest Gjøkeniburet

Kloke ord Persille.

Jeg har nettopp sett et intervju av en mor til en massemorder.

Hun har gitt sitt første intervju, 15 år etter at hennes sønn drepte over 30 mennesker.

I 15 år har hun sett seg over skulderen, hver eneste gang hun går ut.

Sønnen hennes tok ikke livet_av_moren sin, men han tok livet_fra_henne.

De pårørende i denne saken, som i alle slike saker, har hele folkets medfølelse, og de kan sørge og få støtte offentlig

Dette kan ikke moren til siktede. Stakkars menneske.

Legg også merke til at faren til ABB heller ønsket at sin egen sønn tok sitt eget liv, enn å utføre hva han gjorde.

Sterke ord fra en pappa.

Annonse

Gjest Også en mamma

Nydelig og empatisk! Jeg prøvde å legge det ut på FaceBook, men det var for langt. Sikkert en måte å få det til på for dere andre som kan det. Håper noen legger det ut der. Jeg selv har sendt det til alle mine mailkontakter. Det var så fint at det fortjente å leses av mange flere!

Gjest også en annen mamma

Nydelig og empatisk! Jeg prøvde å legge det ut på FaceBook, men det var for langt. Sikkert en måte å få det til på for dere andre som kan det. Håper noen legger det ut der. Jeg selv har sendt det til alle mine mailkontakter. Det var så fint at det fortjente å leses av mange flere!

Enig. Mine tanker går også til henne.

Kanskje hun kan få lese det via en avis? Hvis hun klarer

å lese aviser da.. Huff..

Jeg har bare sett bilde av venninnen hennes foran huset, men kanskje det er noen artikler jeg har gått glipp av?

Jeg så også bildet av venninnen foran huset (der hun tenkte å gi blomster til hans mor) - og man måtte jo lese artikkelen godt for å se at det ikke var moren det var bilde av.

Jeg savner litt nyanser i dette, for jeg har ikke sett at du har skrevet et lignende innlegg til mammaene til de omkomne eller de som har opplevd et stort traume.

''Jeg savner litt nyanser i dette, for jeg har ikke sett at du har skrevet et lignende innlegg til mammaene til de omkomne eller de som har opplevd et stort traume.''

De får jo ubetingede sympatierklæringer hele tiden....

Gjest Gjøkeniburet

Jeg savner litt nyanser i dette, for jeg har ikke sett at du har skrevet et lignende innlegg til mammaene til de omkomne eller de som har opplevd et stort traume.

Ja, du har så rett så rett.

Nå har Persille skrevet til mammaen til siktede.

Så kansje_DU_kan skrive til de etterlatte.

Og du kan jo gjerne ta med hele NORGE i ditt innlegg da.

At det går an.

Alt fan skal det jo kveruleres og vries på !

Det er ikke noe hyggelig å skrive her inne lenger, for man klarer ikke dekke seg så en eller annen ikke vrir på innlegget til trådstarter ned til den minste detalj.

2 naboer_kan_sette seg ned i veikanten for å krangle om hvilken vei den blomsten svaier - om de ønsker dette.

Gjest Gjøkeniburet

Er det så om å gjøre at alle tråder_MÅ_utvikle seg til en krangel ?

Er ikke nok innlegg slettet i denne tråden som det er ?

*Rister på hodet og logger av*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...