Gå til innhold

Kjære mammaen til Anders

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Persille1365381127

11

• Dorthe

5

• ShitDiddelyDo

4

• Ugga

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli

Nydelig og empatisk! Jeg prøvde å legge det ut på FaceBook, men det var for langt. Sikkert en måte å få det til på for dere andre som kan det. Håper noen legger det ut der. Jeg selv har sendt det til alle mine mailkontakter. Det var så fint at det fortjente å leses av mange flere!

Du kan legge det inn på "notat" på FB... men kanskje ok å sjekke med Persille at det er greit først? (om det er hun som har skrevet det da?)

Nydelig Persille, tårene kom. Tror hun hadde satt veldig pris på dette om du sendte det til henne. Hun fortjener et slikt brev.

Hun fortjener samme omtanke som de andre etterlatte. Hun har mistet sin sønn, og sønnen har fratatt henne livet. Hun fortjener å gå med hevet hode! Ingen rundt merket noe, og hun hadde ingen forutsetninger for å forutsi dette. Må være et grusomt sjokk å oppdage at det er ens sønn som står bak. Tror ikke det er mulig å fullt ut forstå hvordan hun har det.

Mine varmeste tanker går til henne.

Så vidt jeg har fått med meg så er det ikke skrevet noe om henne i media. Håper det er tegn på forståelse og respekt for hennes grusomme situasjon.

Annonse

Persille1365381127

Jeg savner litt nyanser i dette, for jeg har ikke sett at du har skrevet et lignende innlegg til mammaene til de omkomne eller de som har opplevd et stort traume.

Nei, og det trenger jeg heller ikke gjøre. Det har stort sett hele Norge gjort.

De har fått innlegg, kondolanser, opprop, samlinger, fakkeltog, rosemarsjer, nasjonal stillhet og mye annet.

At de ikke er nevnt her betyr ikke at jeg unner dem det de gjennomlever.

Men dette var mine tanker til moren hans, fra en mor til en annen. Ingenting annet enn det. Du trenger ikke like det, du trenger ikke være enig og du trenger ikke anerkjenne det.

Persille1365381127

Nydelig og empatisk! Jeg prøvde å legge det ut på FaceBook, men det var for langt. Sikkert en måte å få det til på for dere andre som kan det. Håper noen legger det ut der. Jeg selv har sendt det til alle mine mailkontakter. Det var så fint at det fortjente å leses av mange flere!

Som togli sier, du kan legge det inn som notat. Om du legger det i statusfeltet ditt så vil det automatisk omgjøres til notat tror jeg.

Det er jeg som har skrevet det, men selv om det er mine tanker betyr det ikke at andre ikke kan dele de samme tankene - så del i vei :)

Persille1365381127

Du burde kanskje sende henne dette brevet og fortelle om støtten fra andre som har lest?....... Må være godt for henne å vite at ikke alle hater _henne_ for det som har skjedd..

Hm, kanskje...

Men da må jeg finne ut hva hun heter og hvor hun bor, jeg vet egentlig ikke om jeg vil det...

Må tenke litt på det :)

Annonse

ShitDiddelyDo

Jeg har bare sett bilde av venninnen hennes foran huset, men kanskje det er noen artikler jeg har gått glipp av?

Men er det ikke moren det er bilde av i manifestet? Han står sammen med en ung kvinne og en som kan være i morens aldersgruppe. Det er det siste bildet i manifestet, og det ser ut til å være tatt i et bryllup der den unge kvinnen er bruden.

Men er det ikke moren det er bilde av i manifestet? Han står sammen med en ung kvinne og en som kan være i morens aldersgruppe. Det er det siste bildet i manifestet, og det ser ut til å være tatt i et bryllup der den unge kvinnen er bruden.

Jo, det er nok det.

Men det er jo ikke media som har lagt ut det bildet, slik som Sør påstod.

Gjest togli

Om du vil kopiere fra meg på fb kan du det. Du vet vel hvem jeg er tror jeg? Skrev det på det andre forumet i forbindelse med kafeen...

Herlighet..jeg og nick..kobler aldri til person;) Kan du gi meg et hint på FB? :P

Tror du snart blir kjendis ;) Mange av mine venner som har kopiert brevet nå ;) Jeg skrev at det var skrevet av en forumvenninne...

Persille1365381127

Herlighet..jeg og nick..kobler aldri til person;) Kan du gi meg et hint på FB? :P

Tror du snart blir kjendis ;) Mange av mine venner som har kopiert brevet nå ;) Jeg skrev at det var skrevet av en forumvenninne...

Jeg ser at mange av mine har kopiert det også... Nei, altså - vi er ikke venner på fb, men ettersom jeg tror du vet hva jeg heter så kan vi bli det :)

Skriver til deg på det andre forumet nuh.

Gjest togli

Jeg ser at mange av mine har kopiert det også... Nei, altså - vi er ikke venner på fb, men ettersom jeg tror du vet hva jeg heter så kan vi bli det :)

Skriver til deg på det andre forumet nuh.

Jeg aner ikke hva du heter ;)

(meg og navn som sagt :P)

Men da snakkes vi ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...