Gå til innhold

Nordmenn provosert av Fox News' terrordekning

Anbefalte innlegg

Gjest andegakk

''«Islamsk terror er et problem i Skandinavia, lukket de bare øynene for det?»

Mange brukere av de sosiale mediene Facebook og Twitter har de siste dagene uttrykt sterk misnøye mot det de mener er respektløs og direkte villedende dekning av terrorangrepene i Norge på den amerikanske nyhetskanalen Fox News.

Fox er en av de ledende kanalene i kabelnyhetsmarkedet i USA, og formidler nyheter med en konservativ republikansk og patriotisk vinkling.

Selv etter at det var kjent at den 32 år gamle, etnisk norske Anders Behring Breivik var pågrepet for handlingene, fortsatte kanalen å referere til «muslimsk terror» og Norges angivelige bagatellisering av det internasjonale trusselbildet mot landet.''

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article4183971.ece

Er virkelig Fox SÅ ille???

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Det er helt vannvittig, men ja, de er så ille.

Det er bare vi som blir sjokkerte fordi vi ikke er vant til denne typen propaganda fra tv-en. For et par uker siden, da medieskandalen i England sto på som verst, kjørte de et program der de bagatelliserte News Of The World-eieren.

Årsaken er naturligvis at han eier også Fox.

Men dette er så ille om et så følsomt tema at Norge burde reagere.

Det er helt vannvittig, men ja, de er så ille.

Det er bare vi som blir sjokkerte fordi vi ikke er vant til denne typen propaganda fra tv-en. For et par uker siden, da medieskandalen i England sto på som verst, kjørte de et program der de bagatelliserte News Of The World-eieren.

Årsaken er naturligvis at han eier også Fox.

Men dette er så ille om et så følsomt tema at Norge burde reagere.

NotW ble fremstilt som offeret i skandalen, på Fox!

Med vennlig hilsen

ShitDiddelyDo

NotW ble fremstilt som offeret i skandalen, på Fox!

Med vennlig hilsen

Ja, det er rått, men jeg tror som Dorthe at de fleste fornuftige amerikanere vet hva Fox er. Men det er klart: I tillegg til disse har man nesten 50 % republikanere.

Annonse

Ja, det er rått, men jeg tror som Dorthe at de fleste fornuftige amerikanere vet hva Fox er. Men det er klart: I tillegg til disse har man nesten 50 % republikanere.

Jeg husker en gang jeg skrev av "husk at ca 50% av befolkningen er dummere enn gjennomsnittet" (naturlig nok), og folk ble rasende hvordan jeg våget å kalle folk dumme!

:-)

Med vennlig hilsen

ShitDiddelyDo

Jeg husker en gang jeg skrev av "husk at ca 50% av befolkningen er dummere enn gjennomsnittet" (naturlig nok), og folk ble rasende hvordan jeg våget å kalle folk dumme!

Med vennlig hilsen

Jeg så denne på et utenlandsk forum der en amerikaner ble lei noe kritikk.

I'm sick and tired of europeans saying that usa is the stupidest country in the world. Personally I think Europa is the stupidest country in the world.

I'm sick and tired of europeans saying that usa is the stupidest country in the world. Personally I think Europa is the stupidest country in the world.

:S:

Jeg liker denne, fra Tea Party - en ordentlig morOn!

http://randazza.files.wordpress.com/2008/03/get-a-brain-morans.jpg

Med vennlig hilsen

LOL, jeg dauer.

Jeg fikk skikkelig symp i dag

''It is my understanding that this person who killed norways young people cannot be given more than a 21 year sentence.''

American assholes were mocking Norway for this, subtly suggesting they asked for this because of lenient laws. I wanted to tell them to go fuck themselves and invite Casey Anthony to the party. Unfortunately, my message would not have been approved, so I didn't bother.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...