Gå til innhold

Facebook - noen som kommer inn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Føler ordet "krise!" blir litt i overkant her, med tanke på siste dagers hendelser.

Det er mulig du har rett i det du skriver, men vi kommer nok likevel til å fortsette å bruke den samme sjargongen som vi alltid har brukt, selv etter denne hendelsen.

Jeg reagerte på en Facebook-gruppe som hedrer hjelpemannskapene for å ha "jobbet på spreng" etter hendelsene, tenkte kanskje at det ikke var den rette ordbruken, men er det dét som spiller noen rolle?

Gjest trådstarter

Føler ordet "krise!" blir litt i overkant her, med tanke på siste dagers hendelser.

Ja, jeg tenkte litt etterpå at det var vel å overdrive med tanke på alt annet som skjer om dagene som er mye verre...

Men var litt krise på en måte da, for det var pga det jeg MÅTTE inn på fb,

en venninne har en savnet en derfra og venter på å høre fra henne om det er noe nytt.

Gjest togli

Ja, jeg tenkte litt etterpå at det var vel å overdrive med tanke på alt annet som skjer om dagene som er mye verre...

Men var litt krise på en måte da, for det var pga det jeg MÅTTE inn på fb,

en venninne har en savnet en derfra og venter på å høre fra henne om det er noe nytt.

Slapp av... det må da være lov å si at noe er "krise" selv i disse dager.... Elleveåringen skrek opp om krise idag morges.. Hun fant nemlig ingen bukse hun ville ha på ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...