Gå til innhold

Hva synes dere om at manifestet er offentlig?

Anbefalte innlegg

''Hva tenker dere i forhold til at manifestet ligger offentlig tilgjengelig?''

At ABB har lagt det ut på nett fordi folk skulle finne det? Så snart det er lagt ut, og så fremst det ikke er lagt ut på en lukket site, så har det vært offentlig tilgjengelig fra den dagen det ble lagt ut.

Sjaiten til den skapningen er ikke verre og påvirker neppe fler, enn Hitler sin skrotbok eller dagboka til Mengele.

Man kan stort sett lese oppskrifter på det meste fra kjøttkaker av unevnelige ting til hvordan lage parkeringsplass av opptil flere nasjoner på nett. Folk flest gjør nå ikke det alikevel. Sensur er bare falsk trygghet og til hjelp for maktsyke krek.

Tror jeg, og gidder ikke lese et så dårlig essay når jeg faktisk kan lese Marx og ekte politisk galskap skrevet av de aller beste. ;0)

Fortsetter under...

Mange, også her inne, har misforstått helt hva ytringsfrihet egentlig betyr. Det er forskjell på å nekte en person å legge ut noe på nettet - enn det å gi vedkommende masse gratisreklame. Jeg mener at ved å distrubuere linken, slik både media og enkeltpersoner gjør, så gir man ham akkurat det han vil:

"Plan A er å skaffe 25 millioner kroner (3 millioner euro) for å etablere organisasjonen som kan vokse og distribuere manifestet. Hvis jeg ikke klarer å skaffe midlene må jeg gå videre med operasjonen for å markedsføre manifestet på den måten, skriver han om sin aktivitet i perioden 2002 til 2006.

Hans «plan b», «operasjonen», er terroraksjonene han utførte fredag i forrige uke. "

Selvsagt skal man diskutere og argumentere mot ekstreme standpunkter (i begge retninger). Men jeg mener på det stekeste at hans "manifest" bør man tie ihjel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...