Gå til innhold

Vær nå litt på vakt overfor nye nick

Anbefalte innlegg

Jeg vil tro det er sannsynlig at de tre som nå for en periode er utestengt, vil prøve seg med nye nick. Såvidt jeg vet kan ikke admin hindre dem i å lage seg nye nick med nye nettadresser.

Selv ville jeg ha nøyet meg om de tre som har blitt midlertidig stengt ute, ville fulgt følgende oppfordring: Vent til minst 20 innlegg har kommet, før du kommer med din mening. På den måten vil flere personer sannsynligvis våget seg fram i debatten, som til nå har stilt seg på sidelinjen.

Selv er jeg faktisk opptatt av å høre ulike synspunkter på de ulike temaene, ikke bare at hver eneste debatt bli ødelagt på et tidlig tidspunkt av folk med ensidige meninger.

Fortsetter under...

Gjest Iiiiiimsdaaal

Enig synes den kjeklingen er bare trist og ukonstruktivt. Inkludert skyldbeleggelsen. Disse grusomme handlingene har gjort dypt inntrykk på meg som alle andre og vil nok i fremtiden bestrebe meg på å ikke utrykke meg på en måte som kan bidra til å skape hat eller insipirere evt Breiviker.

Å diskutere problemer med islamisering og det flerkulturelle på en redelig og demokratisk måte. Akkurat som jeg håper at de samme hensyn vil bli tatt i forhold til å ikke demonisere grupper av frp-velgere eller lignende med bakgrunn i det som har skjedd. Er det ikke dette som ville blitt sagt om det var muslimer som hadde stått bak,Ikke skjær alle over en kam og lignende. Dette er kun ekstremister.

En har nå sett hva som kan skje i ytterste konsekvens når en bare ser ideologier og ikke menneskene bak det være seg om vi snakker om muslimer,høyreekstreme elller sosialister.

Annonse

Jeg tviler sterkt på at SDD og Sør skaffer seg nye nick i pausetiden, men den tredje kjenner jeg ikke godt nok til å mene noe om.

Vi andre her trenger å gå litt i oss selv vi også. Hvis vi alle lar være å svare i tråder vi skjønner kommer til å skli ut får vi ikke slike problemer her. Det er i grunnen ganske lett å plukke ut disse innleggene spør du meg. Det er bare latterlig å skylde på kverulantene hvis man selv har bidratt til å tenne lunta.

Hva i all verden er det du driver med i dag?

Det er ingen grunn til å tro at de som er utestengt ikke kommer til å respektere avgjørelsen.

Sorry det var ikke meningen å tråkke Webmaster på tærne.

Det er bare at akkurat det har skjedd her på dol tidligere. Men det gjaldt ikke akkurat disse tre da. For håpe at det ikke skjer denne gangen.

Skal ikke si mer om det, jeg.

Jeg tviler sterkt på at SDD og Sør skaffer seg nye nick i pausetiden, men den tredje kjenner jeg ikke godt nok til å mene noe om.

Vi andre her trenger å gå litt i oss selv vi også. Hvis vi alle lar være å svare i tråder vi skjønner kommer til å skli ut får vi ikke slike problemer her. Det er i grunnen ganske lett å plukke ut disse innleggene spør du meg. Det er bare latterlig å skylde på kverulantene hvis man selv har bidratt til å tenne lunta.

Har de sparket ut SDD???????

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...