Gå til innhold

WM


Gjest pysekatt

Anbefalte innlegg

Gjest pysekatt

Siden dere liker å slette kan dere slette dette: Tror jeg er litt syk nå - pysekatt

Blir oversett uansett, så jeg vil ikke bli her mer. Liker ikke å bli ignorert, er vel derfor dere gjør det. Vil bli kvitt meg...vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jacoba

Ikke når jeg skrev dette...?

Ser det nå, jeg sjekket bare tiden for når du la inn innlegget. Men han svarte deg jo veldig raskt uansett,,,, Sent på kvelden. Synes ikke du skal klage!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysekatt

Ser det nå, jeg sjekket bare tiden for når du la inn innlegget. Men han svarte deg jo veldig raskt uansett,,,, Sent på kvelden. Synes ikke du skal klage!

Nei, beklager at jeg klager. Hvorfor gidder du å henge deg opp i det? Hva angår det deg? Er det du som bestemmer hva jeg kan og ikke kan??? Du får komme hit da og hviske meg i øret, så jeg gjør ting korrekt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacoba

Nei, beklager at jeg klager. Hvorfor gidder du å henge deg opp i det? Hva angår det deg? Er det du som bestemmer hva jeg kan og ikke kan??? Du får komme hit da og hviske meg i øret, så jeg gjør ting korrekt!!!

Men slappa du da. Jeg går og legger meg nå. Natta :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...