Gå til innhold

Laste ned musikk på mobilen min - hvordan?

Anbefalte innlegg

Gjest togli

To dager igjen til avreise og jeg glemte å få fjortisen til å hjelpe meg å laste ned musikk til mobilen før hun dro på ferie med pappaen idag :(

Har en Huawei Titan 8800 (om det har noen betydning aner jeg ikke:P)

Hvordan laster jeg ned musikk? Og må jeg gjøre det hjemme for å få det kostnadsfritt? Eller kan det gjøres på hotellet i syden? Gratis nettverk der...

Fortsetter under...

For å gjøre det lettvint går du å kjøper deg en bitteliten ipod, av de minste. Så laster du ned itunes finner all musik du vil ha, og enkelt overfører.

Det er nå veldig greit med en enhet, da.

Togli: Siden du har en androidmobil (tror jeg) kan du vel søke på nettet etter "laste inn musikk til android" eller noe.

Gjest togli

For å gjøre det lettvint går du å kjøper deg en bitteliten ipod, av de minste. Så laster du ned itunes finner all musik du vil ha, og enkelt overfører.

Har en MP3.. men kan man ikke laste ned Itunes på mobilen da? Mobilen funker jo like bra som MP3, eller?

Jeg ville brukt Spotify.

All den musikk du kan tenke deg.

Med et abonnement kan du laste ned spillelister til telefonen din, og høre på dem når du er offline.

Jeg har Premium abb. og den samme kontoen brukes av meg og begge barna.

http://www.spotify.com/no/get-spotify/overview

Gjest togli

Jeg ville brukt Spotify.

All den musikk du kan tenke deg.

Med et abonnement kan du laste ned spillelister til telefonen din, og høre på dem når du er offline.

Jeg har Premium abb. og den samme kontoen brukes av meg og begge barna.

http://www.spotify.com/no/get-spotify/overview

Takk for tips!

Annonse

Gjest Jacoba

Ja...Ok, Takk! Er denne gratis i bruk? Eller må man alltid betale for slike nedlastinger?

Denne er, såvidt jeg har fått med meg, gratis. Filene kan overføres til PC, så sånn sett er det enkelt, men ikke helt stuerent. Jeg bruker den kun til å test-høre ny musikk før jeg kjøper, eller laste ned musikk jeg allerede har kjøpt på CD (som ligger et eller annet ukjent sted.)

:-)

Har en MP3.. men kan man ikke laste ned Itunes på mobilen da? Mobilen funker jo like bra som MP3, eller?

iTunes er vel for iPhone, og vil neppe fungere på Android. Alle mobiler i dag kan spille musikk, hemmeligheten er å finne ut hvordan man får musiken over på mobilen. ;) Kan lite om Android, dessverre.

Gjest togli

Denne er, såvidt jeg har fått med meg, gratis. Filene kan overføres til PC, så sånn sett er det enkelt, men ikke helt stuerent. Jeg bruker den kun til å test-høre ny musikk før jeg kjøper, eller laste ned musikk jeg allerede har kjøpt på CD (som ligger et eller annet ukjent sted.)

:-)

Ok! Takk:)

Annonse

Gjest togli

iTunes er vel for iPhone, og vil neppe fungere på Android. Alle mobiler i dag kan spille musikk, hemmeligheten er å finne ut hvordan man får musiken over på mobilen. ;) Kan lite om Android, dessverre.

Det er det å få det over på mobilen, ja ;) Har mange dødtidtimer på Gardermoen imorgen, så da får jeg se om jeg kan sette meg litt inn i det ;)

Gjest togli

Music Junk er gratis og ulovlig. Det finnes flere Android-applikasjoner av samme type.

http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2365288,00.asp

Kanskje jeg blir stilt for retten for ulovlig nedlasting av musikk? Da blir jeg nok kjendis.... "Døv stilt for retten for ulovlig nedlasting av musikk!" :P

Gjest togli

Hvis du har musikk liggende på en PC hjemme som du vil ha over på mobilen, skal det bare være å koble telefonen til PC'n med en kabel (usb antakelig), og så overføre fra musikkmappen(e) på PC'n til musikkmappen på telefonen.

Har dessverre ikke musikk på PC... smaken har endra seg etterhvert som "hørselen" min har endra seg.. men ser om jeg fikser å laste ned direkte på mobilen:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...