Gjest Gjøkeniburet Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Jeg har lest litt rundt omkring emnet/diagnosen som kansje berører den siktede i terrorsaken. Jeg kjenner ham på ingen måte, og det "bildet" jeg har av ham, er dannet av media. Det snakkes om narsissisme, og et nytt ord jeg leste/hørte om på radio om idag : "superhelt" - tanker. Sett at siktede lider av slike ting. Vil dette forsterkes veldig av medikament bruk(misbruk) ? Og vil dette da eventuelt avta når medikamentene forlater kroppen ? Hvis en slik person blir stengt inne, uten tilgang til stimuli, hverken i form av medikamenter, eller informasjon generelt sett. Vil en da, på sikt, kansje bli "frisk" igjen, og begynne å få et mere "normalt" selvbilde ? Jeg hører at selv politiet er forbauset over hvor rolig og lite angrende den siktede er i denne saken. Jeg fatter ikke at det går an...uten at vedkommende må ha en skade et sted. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/367845-narsissisme-nhd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.