Gå til innhold

Hvordan slette PM på Facebook?

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Så var det min tur å få den idiotiske, nye chatten på Facebook *sukk*

Hvordan sletter man PM'en??? Den blir jo bare arkivert...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker du Windows og Firefox eller Chrome (tror det var de to nettleserne som kan kjøre skriptet) finnes det visst en opp skrift på www.dinside.no

Gjest togli
Skrevet

Bruker du Windows og Firefox eller Chrome (tror det var de to nettleserne som kan kjøre skriptet) finnes det visst en opp skrift på www.dinside.no

Har FF..Ok, takk! Sjekker...

Skrevet

En opp skrift...? Hikst, Mrs Doolittle!:/

Skrevet

En opp skrift...? Hikst, Mrs Doolittle!:/

Gå inn på meldingene og i høyre hjørnet står handlinger og der står det slett meldinger

Gjest togli
Skrevet

Gå inn på meldingene og i høyre hjørnet står handlinger og der står det slett meldinger

Står ikke "handlinger" i høyre hjørne hos meg....

Skrevet

Står ikke "handlinger" i høyre hjørne hos meg....

Når du trykker på ikonet for meldinger og du får opp alle sammen og så går inn på en av dem, står det ikke meldinger og deretter handlinger og så søk i denne samtalen? Jeg bruker google crome.

Gjest togli
Skrevet

Når du trykker på ikonet for meldinger og du får opp alle sammen og så går inn på en av dem, står det ikke meldinger og deretter handlinger og så søk i denne samtalen? Jeg bruker google crome.

Nei, ikke sånn her..... :(

Skrevet

Nei, ikke sånn her..... :(

Har du vært inn på en melding eller ser du på alle sammen? Du må være inne på en melding.

Skrevet

Kan du ikke velge slett meldinger på handlinger? Det kan jeg.

Gjest togli
Skrevet

Kan du ikke velge slett meldinger på handlinger? Det kan jeg.

Fikk det til nå! :)

Skrevet

Fikk det til nå! :)

Bra:) Nå, kan du fortelle meg hvordan jeg skrur av den jævla chatten nå for tida? Det gikk an før, men jeg finner ikke ut av det.

Gjest togli
Skrevet

Bra:) Nå, kan du fortelle meg hvordan jeg skrur av den jævla chatten nå for tida? Det gikk an før, men jeg finner ikke ut av det.

Skal si fra hvis jeg finner ut av det :P

Skrevet

Trykk på stjerna

Skrevet

nederst på chatten

Men i....Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har prøvd å trykke på den stjerna uten at noe har skjedd, men nå i aften fikk jeg plutselig opp alternativet "vis som utilgjengelig". Have you worked your magic, Dorthe? Heretter skal jeg gjøre nøyaktig som du sier;)

Skrevet

Men i....Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har prøvd å trykke på den stjerna uten at noe har skjedd, men nå i aften fikk jeg plutselig opp alternativet "vis som utilgjengelig". Have you worked your magic, Dorthe? Heretter skal jeg gjøre nøyaktig som du sier;)

Der ser du. Best å gjøre som jeg sier ;o)

Skrevet

Takk:) Prøvde denne oppskriften, men fikk det visst ikke til :/ Har du prøvd selv? (jeg har FF)

Jeg bruker Safari for Mac, og det er dessverre ingen oppskrifter for oss Mac-brukere. Ikke for oss som bruker Safari i alle fall :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...