Gå til innhold

Hvordan holde tett?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Bella Dotte

24

• Dorthe

5

• Mandolaika

5

• tonie

4

Mest aktive i denne tråden

Bella Dotte

Noen ganger er det ting en helst skal vente med å fortelle, og det syns jeg er vanskelig... men når jeg har fått beskjed om å holde tett, ja da holder jeg tett. Skulle bare mangle.

Nå har jeg forsåvidt fått beskjed av dere - og jeg gir meg selv beskjed. Og ja, det kjennes litt lettere nå...

Annonse

Bella Dotte

Hvis det er viktig så er det ganske lett å holde tett. Hvis jeg synes det er mindre viktig så hender det jeg ikke klarer.

Jeg vet ikke om det er viktig, i denne aktuelle saken... men for min samvittighet er det vel det...

Annonse

Persille1365381127

Vel, det kommer litt an på hva det er.

Jeg har en veldig nær venninne, hun forteller jeg alt til. Og ofte gjør det at jeg ikke har noe behov for å fortelle ting til andre, fordi vi kan snakke om de tingene det gjelder.

Om det er hun som forteller meg noe, så kan vi snakke om det - og dermed har jeg ikke noe behov for å fortelle andre.

Jeg ser at alle andre her er veldig flinke til å holde tett, men jeg tror de fleste lekker litt til en utvalgt venninne, partneren eller andre de har et tett forhold til...

Med forbehold om at det ikke er enorme konsekvenser av å dele det man vet da...

Jeg tror faktisk du vet mye jeg ikke vet og det synes jeg i grunnen ikke noe særlig om fordi jeg er nysgjerring.

Det er jeg også, og vi nysgjerrige vet gjerne mye, i alle fall så lenge vi forstår å holde kjeft om det. Jeg kan anbefale å ha et stort antall journalistvenner. Da vet man det meste til enhver tid;)

Bella Dotte

Vel, det kommer litt an på hva det er.

Jeg har en veldig nær venninne, hun forteller jeg alt til. Og ofte gjør det at jeg ikke har noe behov for å fortelle ting til andre, fordi vi kan snakke om de tingene det gjelder.

Om det er hun som forteller meg noe, så kan vi snakke om det - og dermed har jeg ikke noe behov for å fortelle andre.

Jeg ser at alle andre her er veldig flinke til å holde tett, men jeg tror de fleste lekker litt til en utvalgt venninne, partneren eller andre de har et tett forhold til...

Med forbehold om at det ikke er enorme konsekvenser av å dele det man vet da...

Det som har kommet oppnå, er av en natur som gjør det vanskelig å dele med noen som helst (også nære personer). Ingen vil forstå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...