Gå til innhold

Hvordan snakke inn en cd via Macbook?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan du ikke ta opp lyd via Quicktime, da? Og så importere lydfilene til iTunes og så brenne på CD. Har aldri prøvd, trodde folk var slutta med sånt, jeg. :D

Åpne Quicktime, høyreklikke ikonet i Dock og velge "Nytt lydopptak" går jeg ut fra ...

Gjest litt grønn på dette

Kan du ikke ta opp lyd via Quicktime, da? Og så importere lydfilene til iTunes og så brenne på CD. Har aldri prøvd, trodde folk var slutta med sånt, jeg. :D

Åpne Quicktime, høyreklikke ikonet i Dock og velge "Nytt lydopptak" går jeg ut fra ...

Trodde du folk var slutta med å snakke inn lydfiler?

Jeg trodde det var ganske vanlig jeg.

Hvorfor skulle man slutte med det liksom?

Det jeg mener er at jeg ikke vet om noen som tar opp lyd selv lenger. Lydfiler, som musikk vet jeg da om. Har ikke kjøpt ,usikk annet enn elektronisk de fire-fem siste årene.

Kjenner ingen som gjør det, mulig det er vanlig blant andre likevel. De jeg kjenner som tar opp lyd bruker enten profesjonelt opptaksutstyr koblet til datamaskinen eller lydstudio.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...