Gå til innhold

Nå ble jeg skikkelig fascinert her...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest fascinert

''Tenk at det finnes yrkestitler som "øyebrynsstylist"...!'

Det er nok på linje med det jeg tenker på som verdens teiteste yrke, nemlig negleskulptør. Det fremstår for meg som så hjernetomt at jeg ikke finner ord for det.

Er det det samme som negledesigner?

Hvis ikke, så har jeg ikke hørt om det engang.

Er det det samme som negledesigner?

Hvis ikke, så har jeg ikke hørt om det engang.

Negleskulptør = negledesigner ja. Totalt ufattelig for meg at folk bruker haugevis med penger på sånt. Hos meg hadde de brukket før jeg hadde kommet hjem fra salongen.

Annonse

Persille1365381127

Negleskulptør = negledesigner ja. Totalt ufattelig for meg at folk bruker haugevis med penger på sånt. Hos meg hadde de brukket før jeg hadde kommet hjem fra salongen.

Jeg bruker penger på negler. Jeg liker å ha pene hender. Men jeg skjønner ikke hvorfor folk bruker penger på dyre klær. Eller at noen kan orke å drive en gård.

Så da er det jo greit at vi er forskjellige, og at det finnes jobbmuligheter for alle uansett kjønn, intelligens og kreative evner :)

Jeg bruker penger på negler. Jeg liker å ha pene hender. Men jeg skjønner ikke hvorfor folk bruker penger på dyre klær. Eller at noen kan orke å drive en gård.

Så da er det jo greit at vi er forskjellige, og at det finnes jobbmuligheter for alle uansett kjønn, intelligens og kreative evner :)

Har du noen steder å anbefale? Det koster 590 kr på Løkka med gelenegler, men det er trapp ned så hvis du vet et annet sted hvor jeg kommer inn så slipper jeg å lage bråk for å komme ned i den her.

Jeg har gått hos en dame fra Litauen som laget aldeles nydelige negler som ikke knakk, rimelig var hun også. Jeg er på jakt etter en ny.

Jeg synes det er morro med lakk. Jeg har 3 cm lange spisse naturlige negler utenfor fingertuppen. Det eneste "hollywoodske" ved meg, for de som mener den faktoren bør være tilstede... heheheheh..

Jeg synes det er morro med lakk. Jeg har 3 cm lange spisse naturlige negler utenfor fingertuppen. Det eneste "hollywoodske" ved meg, for de som mener den faktoren bør være tilstede... heheheheh..

3 cm negler??? Hvordan i all verden klarer du da å gjøre ting med hendene? Neglene må jo komme i veien?

3 cm negler??? Hvordan i all verden klarer du da å gjøre ting med hendene? Neglene må jo komme i veien?

Nei. De bare er sånn. Og så knekker de innimellom, og vokser ut igjen. Alltid vært sånn. Men jeg har hyssinghår, så jeg aner en skjevfordeling av keratinet. Hehehe

Annonse

Persille1365381127

Nemlig. Jeg kunne _aldri_ tenke meg å se sånn ut, jeg har naturlig lange neglsenger og ca en halv cm negl utenfor fingertuppen. Men jeg liker fransk manikyr, jeg synes det ser mye renere ut. Så da bruker jeg penger på det :)

Persille1365381127

Jeg har gått hos en dame fra Litauen som laget aldeles nydelige negler som ikke knakk, rimelig var hun også. Jeg er på jakt etter en ny.

Thi i Storgaten, Nail & Beauty eller noe sånt - du treffer henne på 90 99 31 89 .

Jeg er hvertfall veldig fornøyd med henne :)

Persille1365381127

Har du noen steder å anbefale? Det koster 590 kr på Løkka med gelenegler, men det er trapp ned så hvis du vet et annet sted hvor jeg kommer inn så slipper jeg å lage bråk for å komme ned i den her.

Øh, svarte feil sted - men det ser du jo :P

Betaler 400 eller 450 for nye gelé tror jeg. Men jeg har ikke tipper da, jeg legger det på min naturlige negl. Tror ikke det har noe å si for prisen, det regnes fortsatt som "nytt sett".

Nemlig. Jeg kunne _aldri_ tenke meg å se sånn ut, jeg har naturlig lange neglsenger og ca en halv cm negl utenfor fingertuppen. Men jeg liker fransk manikyr, jeg synes det ser mye renere ut. Så da bruker jeg penger på det :)

Neglsenger? Interessant ord, aldri hørt før.

Thi i Storgaten, Nail & Beauty eller noe sånt - du treffer henne på 90 99 31 89 .

Jeg er hvertfall veldig fornøyd med henne :)

Høres veldig bra ut. Jeg klarer aldri å holde neglene mine ordentlig og trenger virkelig å få stelt dem skikkelig for at det skal se bra ut.

Persille1365381127

Høres veldig bra ut. Jeg klarer aldri å holde neglene mine ordentlig og trenger virkelig å få stelt dem skikkelig for at det skal se bra ut.

Jeg klarer forsåvidt, jeg gidder bare ikke :P

Og så bruker jeg hendene MYE, så det bli mye håndvask og kjemikalier - i tillegg til at kaffen tar fullstendig knekken på dem. Altså, malt kaffe tar fullstendig knekken på hendene, den tørker dem ut, og når jeg tar i det hele dagen er det å be om bråk...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...