Gå til innhold

- Guds velsignelse forsvinner

Anbefalte innlegg

megler Smekk

''På det kristne bladet Vårt Lands nettforum - verdidebatt.no - har førstekandidat for Oslo Kristens Samlingsparti, Magnar Tanem, kommet med en uttalelse og forklaring på hvorfor terrorangrepene skjedde. Tanem uttrykker først at han er i dyp sorg over det som har skjedd, og tar samtidig sterk avstand fra handlingene. Deretter forteller han at angrepet heller ikke på ham kom spesielt overraskende:

- På den annen side er ikke vi som kjenner Bibelen og står Kristus nært, overrasket.

Tanem mener årsaken ligger i at Guds velsignelse nå er i ferd med å forsvinne. Dette fordi Arbeiderpartiet siden 1978, sakte, men sikkert har avkristnet Norge. Han trekker frem flere årsaksfaktorer i sitt innlegg, blant annet høy innvandring fra ikke-vestlige land og støtte til islamistiske terrorister. ''

Så Gud er altså sinna på Arbeiderpartiet...

Skulle gjerne linket, men innlegget er nå tatt bort:

www.verdidebatt.no/debatt/post162293.zrm

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/367874-guds-velsignelse-forsvinner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grøss. Jammen bra de tok vekk innlegget da.

Det er tydelig at enkelte fra den konservative delen av kristen-Norge ikke forstår hvordan de kan medvirke til ekstreme fordommer.

Og dette er IKKE noen kritikk mot kristne generelt, tvert om tror jeg de fleste kristne i Norge tar sterk avstand til slike holdninger.

Jeg leste hele innlegget for et par dager siden, da ble det linket til det her på DOL. Hadde lagret linken fordi jeg skulle vise den til kjæresten min, men nå er hele innlegget borte ja.

Jeg ser på sånt som ren "underholdning" og kan ikke ta det seriøst, men skremmende er det definitivt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...