Gå til innhold

Dritt!!!

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Hvorfor skal livet mitt være så kjipt, her sitter jeg en lørdag ettermiddag og har ingen planer whatsoever...

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Planer kommer ikke av seg selv. Det er noe hver enkelt lager for seg.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Planer kommer ikke av seg selv. Det er noe hver enkelt lager for seg.

Men det er jo ikke noe jeg har lyst til å gjøre!

Gjest mener jeg
Skrevet

Det hjelper ikke å gjenta elendigheten i det uendelige. Venter du på at noen skal lage planer for deg?

Du forsterker elendighet ved å kverne. Det hadde alle blitt deprimert av.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Det hjelper ikke å gjenta elendigheten i det uendelige. Venter du på at noen skal lage planer for deg?

Du forsterker elendighet ved å kverne. Det hadde alle blitt deprimert av.

Føler at jeg letter på trykket jeg, ved å skrive dette. Ikke at jeg forsterker noe!

Gjest mener jeg
Skrevet

Alt må vel være bedre enn å skrive endeløse innlegg om hvor lite en har å gjøre.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Alt må vel være bedre enn å skrive endeløse innlegg om hvor lite en har å gjøre.

Igrunn ikke.

Gjest mener jeg
Skrevet

Føler at jeg letter på trykket jeg, ved å skrive dette. Ikke at jeg forsterker noe!

Der tar du feil. Om du skrev det en gang, så er jeg enig. Men ved å gjenta det forsterker du det også.

Skrevet

Blåbærtur?

God idé. Så kan han lage blåbærpai når han kommer hjem.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Der tar du feil. Om du skrev det en gang, så er jeg enig. Men ved å gjenta det forsterker du det også.

Ok, du har kanskje rett. Ikke vet jeg.

Skrevet

Har ikke lyst.

Tror du det er meningen at man bare skal gjøre ting man har lyst til?:)

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Tror du det er meningen at man bare skal gjøre ting man har lyst til?:)

Nei, ikke _bare_... hvordan det?

Skrevet

God idé. Så kan han lage blåbærpai når han kommer hjem.

Er du god på blåbærpai? Skal ut å plukke i morgen hvis det er oppholdsvær.

Skrevet

Nei, ikke _bare_... hvordan det?

Det slo meg at hvis jeg bare skulle gjøre det jeg har lyst til hadde jeg tilbragt hele den siste uka på sofaen. Det har jeg ikke godt av, altså gjør jeg ting jeg ikke har så veldig lyst til for å holde liket i gang.

Gjest slutt å syte! Gå og bad!
Skrevet

Da foreslår jeg at du drar og bader et sted. Flott vær og nydelig vann. Det må nytes!

Vi har vært og badet og kost oss mange timer i dag, og går ut igjen senere for et kveldsbad.

Ta utfordringen. Ingen unnskyldninger. Du trenger bare et håndkle og badetøy. Har du ikke badebukse kan du bruke en shorts el.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Det slo meg at hvis jeg bare skulle gjøre det jeg har lyst til hadde jeg tilbragt hele den siste uka på sofaen. Det har jeg ikke godt av, altså gjør jeg ting jeg ikke har så veldig lyst til for å holde liket i gang.

Ser poenget.

Skrevet

Er du god på blåbærpai? Skal ut å plukke i morgen hvis det er oppholdsvær.

Jeg pleier å tvinge han jeg bor sammen med til å lage. Jeg er bedre til å plukke bær. Kan sende ham over i morgen? Han elsker å redde damer i nød.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...