Gå til innhold

Dritt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg pleier å tvinge han jeg bor sammen med til å lage. Jeg er bedre til å plukke bær. Kan sende ham over i morgen? Han elsker å redde damer i nød.

Han er velkommen!

Videoannonse
Annonse
Gjest SMIRnøff
Skrevet

Da foreslår jeg at du drar og bader et sted. Flott vær og nydelig vann. Det må nytes!

Vi har vært og badet og kost oss mange timer i dag, og går ut igjen senere for et kveldsbad.

Ta utfordringen. Ingen unnskyldninger. Du trenger bare et håndkle og badetøy. Har du ikke badebukse kan du bruke en shorts el.

Nei, kommer ikke på tale.

Skrevet

Han er velkommen!

Du kan glede deg. Den er kjempegod! Sørg for å ha en bøtte god vaniljeis klar.

Skrevet

Det spiller jo ingen rolle hva vi her inne foreslår at du skal gjøre, du kommer alltid med unnskyldninger for at du ikke kan eller du avslår kontant forslaget.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Det spiller jo ingen rolle hva vi her inne foreslår at du skal gjøre, du kommer alltid med unnskyldninger for at du ikke kan eller du avslår kontant forslaget.

Nettopp. Men jeg kan jo skrive her, da. Det er jo også en aktivitet.

Skrevet

Du kan glede deg. Den er kjempegod! Sørg for å ha en bøtte god vaniljeis klar.

Vann i munnen allerede.

Gjest Moderator
Skrevet

1. Tell hvor mange tråder det finnes på forum for psykiatri de siste tre døgn. Tell deretter hvor mange av dem du har startet. Regn deretter ut hvor mange prosent av alle tråder du har startet.

2. Logg av DOL og forbli avlogget til mandag.

3. Tenk deg om.

4. Gå en tur.

Velkommen tilbake på mandag.

Gjest segunda
Skrevet

Nettopp. Men jeg kan jo skrive her, da. Det er jo også en aktivitet.

Nei det er ikke en konstruktiv aktivitet. Den er destruktiv, prøv å finne noe konstruktiv for deg selv.

Gjest segunda
Skrevet

Igrunn ikke.

For et argument. Du driver noe destruktivt og bader deg i demokratiets og det norske samfunnets medfølelse. Kom deg ut og det kjappere enn det unevnte kan løpe...

Skrevet

For et argument. Du driver noe destruktivt og bader deg i demokratiets og det norske samfunnets medfølelse. Kom deg ut og det kjappere enn det unevnte kan løpe...

''For et argument. Du driver noe destruktivt og bader deg i demokratiets og det norske samfunnets medfølelse. Kom deg ut og det kjappere enn det unevnte kan løpe...''

Godt skrevet.

Skrevet

Hvorfor gidder vi å svare deg år ut og år inn? Det er det mest ubegripelige her. Vi er helt patetiske! En gjeng med velmenende tupper som tror vi gjør en god gjerning. Vi hjelper deg jo ikke i det hele tatt. Det virker jo faktisk som du bare blir verre jo mer oppmerksomhet vi gir deg.

Klukk, klukk.

-På Dol av og til
Skrevet

Det å ikke ha noen planer er noe av det fineste som finnes synest jeg. Ta ting litt som det kommer.

Ha en fin søndag og nyt sola:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...