Gå til innhold

Bare lurer på om andre lurer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tjaa...kansje han Krekar vet en del? Er vel derfor

han ikke tør sendes ut av landet eller settes i fengsel!

lurer jeg på

Neeeeei. :0) Han kan ikke settes i fengsel fordi man ikke kan bevise at han har gjort noe kriminellt. Han kan heller ikke sendes tilbake fordi det er fare for at hjemlandet avliver ham.

Det er norske lover som bestemmer det. Nå må du ikke sitte og tro på alle verdens konspiratører da.

Neeeeei. :0) Han kan ikke settes i fengsel fordi man ikke kan bevise at han har gjort noe kriminellt. Han kan heller ikke sendes tilbake fordi det er fare for at hjemlandet avliver ham.

Det er norske lover som bestemmer det. Nå må du ikke sitte og tro på alle verdens konspiratører da.

''Han kan heller ikke sendes tilbake fordi det er fare for at hjemlandet avliver ham.''

Men han har kunnet reise på ferie til hjemlandet....

Annonse

Gjest fattigmor

:0) egentlig var det fleipete ment, det er nemlig mange nok som tror det også!

Men det er fordi han har norskt pass? Innbildte jeg meg.

At han kan reise på ferie til hjemlandet fordi han har norsk pass? Var ikke det jeg mente, han kan reise hjem på ferie uten å bli likvidert, så da kan han vel også sendes hjem uten å bli det.

At han kan reise på ferie til hjemlandet fordi han har norsk pass? Var ikke det jeg mente, han kan reise hjem på ferie uten å bli likvidert, så da kan han vel også sendes hjem uten å bli det.

Nei jeg tror ikke de kan likvidere ham når han har norskt pass nemlig. Da har de hatt ihjel en nordmann, og da blir det leven med diplomatiet. Eller noe slikt.

Blir han returnert kan han jo ikke ha norskt pass, og da er det fritt frem..

Nei jeg tror ikke de kan likvidere ham når han har norskt pass nemlig. Da har de hatt ihjel en nordmann, og da blir det leven med diplomatiet. Eller noe slikt.

Blir han returnert kan han jo ikke ha norskt pass, og da er det fritt frem..

Jeg trodde i min dumme naivitet at de ikke brydde seg noe særlig om hvilket pass han hadde der nede.

Gjest andegakk

''Han kan ikke settes i fengsel fordi man ikke kan bevise at han har gjort noe kriminellt.''

Han sitter nok fengslet før året er slutt.

Annonse

Krekar er vel ikke norsk statsborger? Ergo har han ikke norsk pass.

Han har da bare søkt asyl i Norge, ikke om norsk statsborgerskap?

Eller er det jeg som har misforstått hele greia?

Jeg innbilder meg at han har dobbelt pass siden han kan dra trygt på ferie til hjemlandet.

Men jeg bare antar og tenker høyt altså, jeg har ikke satt meg inn i det der. ;0)

Gjest mulletull

Jeg innbilder meg at han har dobbelt pass siden han kan dra trygt på ferie til hjemlandet.

Men jeg bare antar og tenker høyt altså, jeg har ikke satt meg inn i det der. ;0)

Har han dratt på ferie dit da? Han kan jo ikke dra til hjemlandet av faren for å bli knerta, hvorfor skulle han da dra på ferie hjem?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...