Gå til innhold

Breivik ville ta over styringen av Norge

Anbefalte innlegg

megler Smekk
Skrevet

''Anders Behring Breivik krevde å ta over ledelsen av Forsvaret. Kongehuset skulle abdisere og regjeringen gå av.

Etter det Dagbladet kjenner til skal Breivik i avhørene ha stilt krav om at kongehuset skal abdisere og regjeringen gå av. Dette blir også omtalt av NRK i kveld.

Fredag ble Behring Breivik avhørt i ti timer. Der skal han ha bedt om at Stoltenberg og hans regjering gikk av. I bytte skulle politiet få opplysninger om planleggingen og utførelsen av terrorangrepet 22. juli. ''

http://www.dagbladet.no/2011/07/30/nyheter/innenriks/statskupp_i_norge/terror/anders_behring_breivik/17501342/

Han er galere enn jeg har trodd til nå.

Videoannonse
Annonse
Gjest foræder
Skrevet

Man må ikke tro på hva dette monsteret sier!

Hele greia høres for meg ut som et spill... han kan ikke være så forvridd i tankene sine at han tror alt dette som han selv sier... forvrengt syn på samfunnet som forsvareren sier.

Hadde han hatt disse "rare" og forvridde tanken hadde han ikke fungert normalt i samfunnet i mange år mens han planla dette... da hadde jo noen reagert!

Nå er det et spill for galleriet, udyret vil såklart erklæres sinnsyk, da blir det psykisk vern istedetfor fengsel.

IDIOT!

Skrevet

Men jeg blir ikke overrasket over dette heller jeg da, det var jo dette han ville - få et nytt styresystem i landet slik at vi får gjort noe med den påståtte islamifiseringen av landet. Dessuten har jo advokaten hans hele uken sagt at han ikke har en normal virkelighetsoppfatning, så dette overrasker som sagt ikke .

Gjest zipper
Skrevet

Han har høres ut til å ha forlest seg på Nesbøs "Doktor Proktor og verdens undergang nesten". Der er mye av det samme plottet.

Vanvittig er det uansett. Og jeg reagerer på at nettavisene lar ting som "Breivik ville avsette regjeringen" bli stående som overskrifter. Gal manns babbel hører til bak lukkede dører. Jeg tror han får en eller annen diagnose, for han er åpenbart ikke i den virkelige verden.

Skrevet

Hele greia høres for meg ut som et spill... han kan ikke være så forvridd i tankene sine at han tror alt dette som han selv sier... forvrengt syn på samfunnet som forsvareren sier.

Hadde han hatt disse "rare" og forvridde tanken hadde han ikke fungert normalt i samfunnet i mange år mens han planla dette... da hadde jo noen reagert!

Nå er det et spill for galleriet, udyret vil såklart erklæres sinnsyk, da blir det psykisk vern istedetfor fengsel.

IDIOT!

Det er ikke så utenkelig det du sier, kanskje er det et spill for galleriet.

Skrevet

Hahaha, litt av en sjarmerende kar han der.

//ironi//

Skrevet

Han har høres ut til å ha forlest seg på Nesbøs "Doktor Proktor og verdens undergang nesten". Der er mye av det samme plottet.

Vanvittig er det uansett. Og jeg reagerer på at nettavisene lar ting som "Breivik ville avsette regjeringen" bli stående som overskrifter. Gal manns babbel hører til bak lukkede dører. Jeg tror han får en eller annen diagnose, for han er åpenbart ikke i den virkelige verden.

''for han er åpenbart ikke i den virkelige verden.''

Advokaten hans har flere ganger sagt at han lever i en boble ja, han har ikke samme forståelse som oss for hvilket samfunn vi lever i.

Skrevet

IDIOT!

Håper du tar feil.

Gjest segunda
Skrevet

Det er ikke så utenkelig det du sier, kanskje er det et spill for galleriet.

Jeg er redd for at det kan være det. Det er for meg så totalt uforståelig at det går an å planlegge og gjennomføre en slik terrorhandling helt alene og være samtidig i en annen verden langt fra virkeligheten.

Hvorvidt alt kommer frem i media er også en annen sak.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...