Gå til innhold

Bombespøk førte til evakuering i Oslo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I nabokommunen her la noen "artigkarer" en pakke med påskrift BOMBE utenfor en butikkdør lørdag eller søndag i forrige uke. Kom bombeeksperter fra Oslo og gode greier. En sånn spøk en eller to dager etter bombingen i Oslo er alt annet enn morsomt. Vet ikke en gang om de fikk tak i dustene som gjorde det.

Annonse

I nabokommunen her la noen "artigkarer" en pakke med påskrift BOMBE utenfor en butikkdør lørdag eller søndag i forrige uke. Kom bombeeksperter fra Oslo og gode greier. En sånn spøk en eller to dager etter bombingen i Oslo er alt annet enn morsomt. Vet ikke en gang om de fikk tak i dustene som gjorde det.

''I nabokommunen her la noen "artigkarer" en pakke med påskrift BOMBE utenfor en butikkdør lørdag eller søndag i forrige uke. Kom bombeeksperter fra Oslo og gode greier. En sånn spøk en eller to dager etter bombingen i Oslo er alt annet enn morsomt. Vet ikke en gang om de fikk tak i dustene som gjorde det.''

Det er mulig jeg har en elendig sans for humor, men jeg fatter og begriper ikke at folk kan gjøre sånn. Om man får tak i folk som gjør sånn så synes jeg de bør straffes.

''I nabokommunen her la noen "artigkarer" en pakke med påskrift BOMBE utenfor en butikkdør lørdag eller søndag i forrige uke. Kom bombeeksperter fra Oslo og gode greier. En sånn spøk en eller to dager etter bombingen i Oslo er alt annet enn morsomt. Vet ikke en gang om de fikk tak i dustene som gjorde det.''

Det er mulig jeg har en elendig sans for humor, men jeg fatter og begriper ikke at folk kan gjøre sånn. Om man får tak i folk som gjør sånn så synes jeg de bør straffes.

Helt enig, jeg håper virkelig de tok dem - og at de får svi. De må gjerne betale for bombeekspertene som ble tilkalt også.

Helt enig, jeg håper virkelig de tok dem - og at de får svi. De må gjerne betale for bombeekspertene som ble tilkalt også.

''Helt enig, jeg håper virkelig de tok dem - og at de får svi. De må gjerne betale for bombeekspertene som ble tilkalt også.''

Enig, så gjør de ikke dette en gang til, og kanskje ikke andre heller.

Jeg blir helt målløs over hvor idiotiske noen kan være!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...